Terug

Promotie bij abonnement: Boek niet ontvangen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. R.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

19/11/2023

Beste, mijn vrouw Carine Bouciqué heeft eind juni een abonnement aangevraagd met een promotie: 6 weken de krant + gratis een boek. Dit abonnement liep van 1/07/'23 tot 11/08/'23. Het boek werd niet verstuurd en we vernamen ook reeds dat er boeken te kort waren en er een nazending zou gebeuren. Daar we op heden nog altijd niets hebben ontvangen belde mijn vrouw op 16 nov. '23 in de voormiddag de klantendienst van HLN. Ze had met veel geduld na meer dan 30' eindelijk iemand aan de lijn. Daar konden ze perfect haar gegevens terug vinden en tevens ook welk boek ze had gekozen. Helaas werd ze afgescheept met volgend verhaal: Er waren inderdaad boeken te kort en we hebben deze bijbesteld en nagezonden. Helaas werd op 19/10/'23 het nazenden stopgezet, dus kunnen we voor u niets meer doen. Wat ik dus niet begrijp is dus dat er wel wordt gezorgd voor een nazending, als blijkt dat er veel mensen op deze promotie hebben ingetekend. Maar dat dan toch niet iedereen het boek krijgt en er plots beslist wordt om te stoppen met de nazending. Jullie weten toch hoeveel mensen er op deze actie hebben ingeschreven. We moesten ook de titel van ons boek bij inschrijving doorgeven, dus ook daar weten jullie perfect hoeveel boeken jullie nodig hebben. En toch vallen dan nog mensen uit de boot die het boek niet krijgen en waar jullie deze dan aan de telefoon afschepen met 'we kunnen helaas niets meer doen, want het nazenden is gestopt.'Heeft niet elkeen die voor deze actie inschreef recht op hetzelfde, nl. het beloofde boek waar jullie in de media, op alle sociale kanalen, via reclame in mijn brievenbus... over hebben gecommuniceerd?Jullie kunnen zien welk boek mijn vrouw had gekozen. Dan is het toch niet moeilijk om ook jullie belofte na te komen. Een excuus van een tekort aan boeken of het stopzetten van de nazending, kunnen wij helaas geen genoegen mee nemen.Wij verwachten dus alsnog het beloofde boek van Steve Berry - Het geheim van Gent.Met vriendelijke groeten, Ronny Robberecht & Carine Bouciqué

Berichten (2)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: R. R.

21/11/2023

Beste,De zomerproef bij Het Laatste Nieuws liep van 9 juni tem 31 augustus. Delevering van het gratis boek gebeurt ongeveer 3 weken na opstart van hetabonnement.Het is uiteraard jammer om te vernemen dat u het boek niet ontvangen heeft.Origineel heeft u het boek van Nicci French - De Gunst aangevraagd. Eenwijziging van dit boek is niet mogelijk omdat elke aanvraag meteen wordtdoorgegeven aan de verzendpartner op moment van activatie van hetabonnement.Uiteindelijk werd wel beslist om deze actie, die liep tijdens de zomer, afte sluiten. Wij hopen hierbij op uw begrip. Gedurende de looptijd van deactie en enkele weken erna konden problemen met het abonnement en/oflevering van het boek gemeld worden bij onze lezersservice die dan in eengepaste oplossing konden voorzien. Deze termijn is ondertussen reedsvoorbij, maar dit neemt niet weg dat we uw klacht nog zullen behandelen.Wij bekijken met de uitgeverij welke opties nog mogelijk zijn om u alsnogeen boek te bezorgen.Met vriendelijke groeten,StefanieLezersservice Het Laatste Nieuws ---------- Forwarded message ---------

R. R.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

28/11/2023

Beste,alvast bedankt voor deze eerste reactie.Mag ik nog aangeven dat het aangeven van een wijziging van het boek door jullie klantendienst toen meteen wél werd goedgekeurd want dat heb ik meteen na de eerste aanvraag, dezelfde dag nog gevraagd. Dat staat ook duidelijk in jullie dossier, want dat kon jullie medewerkster van de klantendienst ook duidelijk zien. Dus het boek dat ik uiteindelijk had aangevraagd was: 'Steve Berry - Het geheim van Gent' en dus niet Nicci French - De gunst. Zie mijn eerste bericht: Ik zou het appreciëren als jullie het beloofde geschenk ook nakomen, ook de goedkeuring van wijziging die ik kreeg.Alvast bedankt voor jullie begrip dat ik als klant niet kan opvolgen wanneer jullie leveringsproblemen hadden of deze actie plots wordt stopgezet, net zoals het naleveren wordt stopgezet. Het is jullie taak om iedereen die intekende voor deze actie ook hun beloofde geschenk aan te bieden, niet aan de klant zelf om jullie aan jullie nalatigheid van leveren te herinneren.Ik kijk dus alvast uit naar het juiste aangevraagde boek: Steve Berry - Het geheim van Gent. Met vriendelijke groeten, Carine Bouciqué


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform