Geachte mevrouw/heer,
Op 18/02/2025 heb ik uw schrijven mogen ontvangen betreffende mijn mail.
Ik kan mij hoegenaamd niet akkoord verklaren dat ik als vaste klant niet op de hoogte kan worden gehouden van belangrijke kortingen tot 99 euro en maar moet hopen dat als ik een aanvraag indien ik korting krijg.
Hieronder mijn vraag :
Waarom krijgen wij als vaste klanten geen informatie over wanneer er promoties zijn of komen? Ik heb een voucher gekregen dus ik kon ervan uitgaan dat ik de beste voorwaarden kreeg. Maar dat was duidelijk niet het geval. Ik voel me hier echt door bedrogen.
Ik heb voor de rest van de familie enkele dagen later ingeschreven zonder te weten of we wel of geen promotie kregen en kon alleen maar vaststellen dat ze voor 1 euro hun telefoon konden overzetten.
Kan ik mij inschrijven op een nieuwsbrief om deze belangrijke informatie tijdig te kunnen verkrijgen?
Ik zou het gepast vinden mocht ik 98 euro teruggestort krijgen of twee maanden geen huur betalen.
Bij wie kan ik terecht voor uitleg voor de belangrijke verhoging van mijn leasecontract?"
Hieronder uw antwoord:
Helaas was de situatie met betrekking tot de promotie van € 1 slechts een kwestie van timing.
Er is geen nieuwsbrief waarop u zich kunt abonneren.
Er vindt in dit verband geen restitutie plaats en u dient alle termijnen volgens het contract te betalen.
Wat de waarde van de maandelijkse termijnen van het contract betreft, zal niemand u hierover uitleg geven. Het is gewoon een commerciële kwestie. En het gebeurde voor al onze klanten.
Met vriendelijke groeten.
Maria,
Evollis
Ik ben van mening dat deze manier van werken indruist tegen het Belgische consumentenrecht en heb daarom ook testaankoop ingeschakeld om mijn rechten te verdedigen.
Met vriendelijke groeten,
Steven Meert