Beste,
Uw intern dossier nummer: №1982598
Amal (Carrefour)
30 sep 2025 08:47 CEST
Beste,
Hartelijk dank voor uw bericht. We bevestigen dat we uw situatie goed hebben genoteerd.
Graag geven we wat verduidelijking over onze promoties: de aanbiedingen in onze papieren folder kunnen verschillen van die op onze webshop. Deze informatie wordt ook vermeld op onze website, waar u de specifieke promoties voor de online winkel kunt raadplegen.
Daarom werd de promotie die u had gezien niet toegepast op uw bestelling.
Wij begrijpen dat dit verwarrend kan zijn en danken u voor uw begrip. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of verdere toelichting wenst.
Met vriendelijke groet,
Amal
Klantenservice
Carrefour België
Nadia Lauwers
24 sep 2025 17:59 CEST
Beste,
In bijlage een aantal producten die in jullie promo folder staan opgenomen.
Helaas zijn een aantal van deze producten online niet te vinden.
(Deze week had ik het opnieuw voor met de promo voor Cactusvijgen, hiervoor stuur ik later nog informatie)
Sorry als ik lastig doe maar de "key functie" van online winkelen is meer verkopen door het de gestresste / druk bezette consument zo efficiënt mogelijk te maken en eventueel meer te verkopen. Wekelijks kom ik redelijk veel van dergelijke "fouten" tegen. Enorm "time consuming", frustrerend door constant gedetailleerd te moeten kijken of prijzen wel ok zijn. Deze praktijken heb ik als jarenlange klant (bijna 30jaar) bij Carrefour Hypermarkt tot over ongeveer 6 maand niet gekend. Het lijken wel bewuste pesterijen voor de consument te verzoeken elders te gaan winkelen.