Terug

Promo ONE met 15 euro korting niet toegepast

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Telenet

11/03/2024

BesteOp 27.11.23 koos ik voor mijn WIGO abonnement te vervangen met een ONE omdat ik wou van de PROMO 15 euro korting per maand 1 jaar lang actie genieten. Dit stond duidelijk te zien op het scherm (anders was ik ook niet van formuile veranderd). Maar eens het proces afgerond was zag ik niet het staan in de bevestiging en nam onmiddellijk (dezelfde dag dus) contact met jullie via de chat op. Ik ging niet akkoord met de uitleg van de operator, die zei dat een fout was en hij opende een dossier. Ik werd niet teruggecontacteerd in verband met dit dossier. Ik stuurde dus op 29.12.2023 een klacht (Non-Technical Complaints) per mail via de website.Ondertussen zijn we drie maanden verder en kreeg tot nu toe geen tegemoetkoming of antwoord op mijn vragen (chat+Klacht).

Berichten (1)

Telenet

Naar: A. S.

12/03/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=dS49wvLOS3xVoxYgtN8O2hUNVuIfzZkTegU9%2BnXVOwSrwtMvuTdOoFRnfQ8jcMkW_A2rYn0%2B_m3in3rjI3weTqGPJddG


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform