Zoals al zo vaak weer promo's uit de folder zonder voldoende voorraad in de winkel; korting vanaf 3 stuks en er waren maar twee stuks of zelfs geen voorraad. Een mail daarover naar Colruyt resulteert in een teleurstellend antwoord; het ligt aan de winkel zelf en de verantwoordelijke daar!?! (zie verder). Een teleurstellend antwoord en al helemaal geen oplossing van mijn vraag of een vooruitzicht op verbetering.
MIJN MAIL:
Beste, als trouwe Colruyt klant moet mij een reeds lang aanslepende frustratie van het hart; ik volg via jullie app de promo’s en zet die in mijn winkellijstje. Heel vaak vind ik in de winkel dan geen of onvoldoende voorraad van het product dat u in promo zet.
Vandaag was het opnieuw zo in onze Colruyt in Hasselt, winkelbon 06/01/2025 13:11, bediende Thomas
Boni Bio volkorenspaghetti 500g € 0,73/st va 3 st. ipv 1,09/st Slechts twee stuks in voorraad
Boni Fusilli volkoren 500g € 0,73/st va 3 st. ipv 1,09/st Slechts twee stuks in voorraad
Ik betaalde dus opnieuw meer dan ik gehoopt had (en dan u beloofd hebt!): 4 stuks voor € 4,36 ipv 6 stuks voo € 4,38!!
Wij zijn hier niet blij mee en het geeft niet als dit eens gebeurt maar telkens opnieuw is er wel één of ander product in promo dat niet voorradig is; u beschikt over geavanceerde voorraad controles en kan anticiperen op de hogere vraag naar uw producten in promo; het feit dat er dan nog een voorraadprobleem is lijkt dan op een misleidende reklame en laat bij ons een frustrerend gevoel na!
ANTWOORD COLRUYT:
Hartelijk dank voor uw bericht en voor uw trouw als Colruyt-klant. We begrijpen uw frustratie volledig en willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren met de beschikbaarheid van onze promotieproducten.
De beschikbaarheid van artikelen hangt af van verschillende factoren, waaronder:
De grootte van de winkel: Hoe groter de oppervlakte, hoe groter het assortiment.
De vraag van de klant: We passen de beschikbaarheid van artikelen aan op basis van de verkoop. Wanneer een artikel in de promotie staat, is het natuurlijk sneller uitgeput. We doen altijd ons best om voldoende voorraad in de winkels te bezorgen.
We begrijpen dat dit niet de eerste keer is dat u dit probleem ervaart, en we betreuren het dat u hierdoor meer heeft betaald dan verwacht. U heeft altijd de mogelijkheid om producten te laten bestellen of leveren in uw Colruyt-winkel. Hiervoor kunt u de verantwoordelijke van uw Colruyt-winkel aanspreken. Het is echter de winkelverantwoordelijke die de eindbeslissing neemt over een artikel dat eventueel besteld kan worden en de gewenste hoeveelheid ervan.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.