Terug

produkt onvindbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

J. V.

Naar: MediaMarkt

27/11/2024

statustracking bpost 2098063 bestelnr mediamarkt 236034694 op 19.11 om 20u bestel ik een volautomatisch koffiemachine van Delonghi online bij mediamarkt twv 799euro nieuwprijs,649euro black fridayprijs,na aftrek van 2 cadeaucheques van 150euro en 63euro,nog te betalen 436euro,een mooie koop dacht ik.Nog geen 8u later krijg ik een mail binnen van bpost dat mijn pakket,ik citeer'doos zonder inhoud'zoek is geraakt,maw de magazijnier heeft een lege doos overhandigd aan Bpost.Raar,heel raar.ik vroeg of ik het pakket eventueel terug mag bestellen bij mediamarkt boortmeerbeek,dat kon,maar ik moest wel de volle pot betalen dan.Ik heb met mediamarkt de nodige papieren ingevuld,dit kon 10dagen gemiddeld duren.Wat ik me nu afvraag is hoe men een lege doos kan overhandigen op minder dan 10uur tijd?en waarom ik de dupe moet zijn van een fout tussen mediamarkt en bpost,dat zij onderling uitmaken wat er moet gebeuren is mijn zaak niet vind ik.Ik bestel online iets van veel geld,verheug mij erop en 8dagen later heeft niemand mij nog gecontacteerd hierover,de oplossing lijkt me eenvoudig,laat mij een toestel ophalen aan de prijs van 436euro en dat zij de vete oplossen onderling,want nu koop ik iets online,met de belofte dat het dag erna word geleverd en 8dagen later is mijn geld,alsook het pakket 'onvindbaar'.Graag had ik ook een gepaste vergoeding gevraagd omwille van het ongemak,ik kocht de dag ervoor ook al een gsm van waarde. mvg

Berichten (2)

MediaMarkt

Naar: J. V.

02/12/2024

Beste meneer Van Thienen, Bedankt voor uw e-mail. We hebben uw bestelling nagekeken en op dit moment kunnen we ervan uitgaan dat deze verloren geraakt is bij Bpost. U kunt in de bijlage een ´Verklaring van niet ontvangst´ terugvinden. Dit is een verklaring op eer waarin u ons bevestigt dat u uw product niet heeft ontvangen. Gelieve dit document verder aan te vullen en manueel te handtekenen. Zonder dit ingevulde formulier kunnen wij het onderzoek niet opstarten. Indien het gaat over een onvolledige levering, gelieve foto's van de verpakking er bij te voegen. Dit mag u ons in een antwoord op deze mail toesturen. Na de goedkeuring van Bpost zal er een terugbetaling of vervanging van het product worden voorgesteld. Geeft u ons ook al aan welke optie u zou verkiezen? Van zodra wij het document gehandtekend terug ontvangen, samen met uw keuze, handelen wij dit verder voor u af. Houd rekening met een gemiddelde behandelingstijd van 10 werkdagen van zodra we het document gehandtekend hebben mogen ontvangen. Excuses voor het ongemak. Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u verder nog vragen heeft. Met vriendelijke groet, Johnny Mediamarkt klantenservice ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Nog vragen? Bezoek onze FAQ-pagina. Volg ons: Media Markt Brusselsesteenweg 496, 1731 Zellik Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:003988:06357---]

J. V.

Naar: MediaMarkt

02/12/2024

Geachte, Dit zogenaamde verklaring heb ik in boortmeerbeek in de mediamarkt al ondertekend en dat is dus niet nodig. Ik vraag me af hoelang jullie mij nog ah lijntje houden,ik bel 5x per dag en telkens moet ik eachten tot bpost iets laat weten.vecht het onder jullie uit maar ik wil na 2weken mijn produkt of mijn geld terug,dit is pure diefstal.ik betaal,dus ik wil mijn produkt,het is verkeerd gelopen tss jullie en bpost,maar ik ben de dupe,bonnenkort vertrek ik 2weken op vakantie en is er weer een excuus voor jullie. Laat me nu eindelijk na 2weken naar een winkel gaan en mijn toestel afhalen,het heeft lang genoeg geduurd.ik wil nog verder gaan en een pv laten opstellen voor oplichterij en ook een ombudsman erop zetten. Als ik deze week het toestel niet heb schakel ik ook winwin op radio2 in,zonder twijfelen. Genoeg is genoeg.

Bemiddeling door Testaankoop 02 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform