Terug

Proces-verbaal zeer onterecht gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: De Lijn

11/10/2018

Ik kreeg een boete omdat ik zogezegd geen geldig vervoerbewijs kon voorleggen bij controle op de kusttram . Ik had wel mijn 10 beurten kaart bij de hand maar kreeg niet eens de tijd om die boven te halen om in apparaat te steken. Ik had namelijk een trolly in de ene hand en mijn klein hondje op de andere arm. De rest is een lang verhaal maar heb dezelfde dag nog gereageerd op www.delijn.be/boetes. De bevestiging van mijn klacht heb ik op mail. Ik heb dezelfde versie ook schriftelijk verstuurd incl mijn bewijs van betaling . Slechts een paar dagen later krijg ik een overschrijving in de bus van € 107. Ik heb niet eens een reactie gekregen op mijn uitleg. Ik heb kopies van alle documenten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform