Terug

Procedure schadevergoeding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: DSM Keukens

05/06/2018

Wij kochten een keuken bij DSM in Genk op 10/02/18. Nadat we getekend hadden onder forse druk kwamen we erachter dat geen enkele belofte werd nageleefd, sterker nog, nu moesten wij een keuken nemen die helemaal niet aan onze afspraken voldeed Bovendien moesten we 825 euro extra betalen voor een lege kast van de waterkraan voor zogezegd aanpassingen .Wij zijn werkelijk bedrogen en willen andere mensen waarschuwen voor deze oplichterij. Bovendien bestoken ze ons nu met een dikke advocaat voor een schadevergoeding van 4050 euro omdat we de keuken aangetekend hebben opgezegd.Wij laten ons niet bang maken en hopen via deze weg dat ze deze mensen stoppen met hun wanpraktijken.

Berichten (1)

DSM Keukens

Naar: A. C.

27/06/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform