Terug

Problemen voucher na annulering door corona

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Social Deal BV

12/08/2022

Wij boekten een voucher bij jullie voor een reis bij jullie partner Five Star reizen op 26/7/2021 twv199euroOp 24/10/2021 boeken wij de reis bij Five star (met nog eens 115euro extra opties/kosten aan Five Star)Door corona wordt de reis geannuleerd en herboeken op de site van Five star is niet mogelijk op dat moment.Communicatie wordt opgestart met Five Star maar zei verwijzen naar jullie voor een terugbetaling omdat ze ons niet kennen als klant/geen betaling kunnen zien van ons. Ze zouden de 115euro die we aan Five star betaalden ook op een waardebon zetten...Herboeken op dit moment is niet mogelijk op de site van Five starWij starten communicatie op met social deal 9/11/2021. Er wordt heel wat heen en weer gemaild met als laatste een communicatie op 24/2/2022 van EileenWat vervelend dat het allemaal niet zo vlekkeloos verloopt rondom jouw voucher van Five Star Verrassingsreizen. Ik zie inderdaad dat jij wel binnen de geldigheid contact met ons hebt opgenomen en ik heb daarom opnieuw de melding voorgelegd aan mijn collega. Hij gaat hier opnieuw naar kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. Zodra hier reactie op is nemen wij weer contact met jou op.Helaas geen reactie meer van social deal en sindsdien worden wij ook geblokkeerd door hen (zie mail in bijlage).Vandaar dat we nu klacht indienen want volgens Five Star verrassingsreizen werd het geld op een waardebon gezet maar die waardebon kunnen we van social deal niet gebruiken.Graag hadden we nu duidelijkheid:- waar zit het geld die we betaalden? Bij social deal of bij Five star. Het is niet aan ons als klant om dit te moeten nagaan.- wensen we een terugbetaling of herboeking. Wij kunnen er niet aan doen dat Corona optreed en dat de partner van Social Deal beslist om de reis niet te laten doorgaan + het niet mogelijk maakt om een nieuwe reis te kunnen boeken op dat moment.Graag een oplossing aub.PS: daarnaast vind ik het ongehoord dat jullie aangeven om ons terug te contacteren en ons daarna blokkeren zodat mailcommunicatie niet meer mogelijk is!

Berichten (4)

Social Deal BV

Naar: S. V.

12/08/2022

Goedendag,Leuk dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, we zullen zo snel mogelijk op je bericht reageren.Wist je dat we ook via WhatsApp bereikbaar zijn? Dat kan gewoon via ons algemene nummer, wel zo handig!Heeft het spoed? Bel ons gerust!26869:2372726'‹'‹KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MD's'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.

Social Deal BV

Naar: S. V.

15/08/2022

Beste,Het is momenteel drukker dan verwacht, hierdoor moet je wellicht langer wachten dan dat je van ons gewend bent.Excuses voor het ongemak, we doen ons best om zo snel mogelijk te reageren.Heeft het spoed? Bel ons gerust!26869:2372726'‹'‹KlachtenafhandelingSocialDealNeemgerustcontactop:+31882050505service@socialdeal.nlMagistratenlaan725223MD's'‘HertogenboschDit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link.

Social Deal BV

Naar: S. V.

16/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

Social Deal BV

Naar: S. V.

17/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform