Terug

Problemen voorschotfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. D.

Naar: Engie

06/06/2023

Beste, Sinds eind februari heb ik de klantendienst van Engie zowel telefonisch, per mail, per chatbox, per telefoon meermaals tevergeefs gecontacteerd.. Telkens ging men mijn onderstaande probleem aanpakken en doorsturen naar de juiste dienst..Sinds eind februari is het niet meer mogelijk een voorschotfactuur te betalen, noch een voorschotbedrag in te stellen, noch om te schakelen naar een ander contract op de site van Engie...Graag dit zo snel mogelijk opgelost gezien en een bepaald bedrag bv 50€/maand als voorschot

Berichten (2)

Engie

Naar: Y. D.

07/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: Y. D.

07/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform