Al weken probeer ik een nieuwe debet kaart te ontvangen van Argenta. Ik ga naar het kantoor in Schaarbeek om een nieuwe kaart aan te vragen omdat ik maanden geleden al een nieuwe kaart kreeg maar geen pincode. Na een aantal dagen krijg ik een sms met een code maar anderhalve week later bel ik om te vragen waar mijn nieuwe kaart blijft (ik moet geduld hebben). Ik krijg eindelijk mijn kaart maar ondertussen is de sms code vervallen. Na emails en telefoons naar het kantoor worden mijn 'nieuwe' kaarten geannuleerd en opnieuw aangevraagd en krijg ik na 8 dagen toch nog een code van een ondertussen geannuleerde kaart omdat nogmaals een nieuwe werd aangevraagd. Na verdere emails en telefoons heb ik een nieuwe kaart maar na 14 dagen nog geen code. Deze ping pong gaat nu al zo een aantal weken door. Ik telefonneer uiteindelijk naar de klachtendienst van Argenta en die weten alleen te zeggen dat ik verder moet proberen en dat de schuld bij het bedrijf ligt die de kaarten maakt (of bij de post). Mijn geduld is na weken (ondertussen maanden) op en vraag per email aan het kantoor om een bankswitch dokument voor al onze rekeningen te e-mailen maar dat willen/kunnen ze mij niet doormailen. Ze verwijzen ze me per kerende naar een andere bank. (Bij de klachtendienst zeiden ze nochtans dat Argenta dit wel kan doorsturen per email).