Beste, Ik kocht op 17/06/2019 een Samsung Galaxy S10, ik heb mij toen laten ompraten om er een verzekering bij te nemen van 12euro/maand. Ze vertelden mij toen als er iets aan mijn gsm zou zijn, dat ik een nieuwe zou krijgen. Op 18/10/2020 heb ik voor het eerst een schadegeval doorgegeven. Ik heb toen een speciale enveloppe opgestuurd gekregen, om mijn gsm in op te sturen. Op 21/10/2020 Krijg ik een e-mail dat ze mijn gsm goed ontvangen hebben. En dat ze me op de hoogte gingen houden. Op 12/11/2020 Krijg ik een e-mail waarin staat dat ik een nieuw toestel opgestuurd krijg. Niet veel later krijg ik mijn gsm aan. Ik moest nog eens 50euro extra betalen. (Wat ik heeel veel vind, want maandelijks betaal ik al 12 euro, dat ze de herstellingskosten daarvan nemen, maar nee!) Ik heb bij deze ook voornomen dat dit NIET ging om een nieuw toestel, maar dat dit mijn oude toestel was, hersteld! Ik heb hiervoor contact opgenomen met hun. Ze bleven eerst voet bij stuk houden dat dit een nieuw toestel was omdat dit een andere i-mei nummer heeft dan mijn vorige gsm toestel. Ik bleef dus ook voet bij stuk houden dat dit mijn oude toestel was maar hersteld. Er zat trouwens ook een brief bij de gsm, waarop stond dat mijn oude gsm hersteld was. Uiteindelijk geven ze toch toe dat het inderdaad gaat over mijn oud toestel, hersteld. Maar ze mij een nieuwe i-mei nummer gegeven hebben, om te laten blijken dat dit een nieuw toestel is. Ik was kwaad. Uiteraard, want ze beloven mij zwart op wit in e-mail dat ik een nieuw toestel krijg, en dit is niet het geval. Er zijn nu ook problemen die zich voordoen na de herstelling van de gsm. Ik heb Orange hierover gecontacteerd. Zij bevestigen mij dat dit te maken heeft met de herstelling (een fout dus) Ik contacteer Orange insurance dus en ik vertel hen hierover. Het enige wat ze dus voorstellen is dat ik mijn gsm toestel terug opnieuw opstuur voor een herstelling. Ik wil dit niet, want dan ben ik mijn gsm toestel weer voor een aantal tijd kwijt + ik heb deze nodig + al mijn gegevens staan hier terug op die belangrijk zijn voor school etc... En ik eiste een nieuw toestel, een herstelling wil ik niet meer. Maar dit gaan ze niet doen, dit is niet de algemene procedure. Ik heb tegen hun gezegd, dat ze mij dan maar op e-mail hadden moeten zetten dat mijn toestel kon gemaakt worden, en niet dat ik een nieuw toestel kreeg. Ik heb mijn verzekering dus onmiddellijk stopgezet, want voor zo'n afzetters betaal ik niet langer. Ik ben heeel veel geld kwijt want ik betaal al zolang 12 euro per maand + nog eens 50 euro bovenop. Ik baal hier echt van, ik heb het financieel al niet breed. Ik hoop dat hier echt iets aan kan gedaan worden, en ze mij toch een nieuw toestel gaan opsturen, want daar heb ik dus wel voor betaald + het is mij ook beloofd. Ik zou jullie daar ook enorm dankbaar voor zijn moesten jullie dit geregeld krijgen, of er iets aan zouden kunnen doen. Hopelijk hoor ik snel iets van jullie, Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Amber Peeters