Terug

Problemen vergoeden na verliezen pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. T.

Naar: bpost

16/04/2024

Beste Ik zond mijn paket ( koplamp van een jaguar) retour op 3/04/2024. Bij aankomst bij de ontvanger , zijnde gebruikte jaguar onderdelen.nl. Bleek het pakket beschadigd te zijn onderweg. Met een duidelijke sticker erop dat het pakket terug gesloten werd zonder de inhoud te bekijken. Hierop nam ik contact met bpost en vroegen ze mij om foto’s van het pakket. Ik stuur al deze foto’s door want ik moest hier vragen aan de leverancier, maar plots was het nog niet goed voor Bpost toen vroegen ze een foto van de binnenkant (van een lege doos?). Ik heb hem dan gemeld dat het pakketje naar een groot bedrijf is gezonden dus dat het niet meer mogelijk was om deze foto te krijgen. Waarop ze zeiden mij niet te zullen vergoeden voor de fout die zij hebben gemaakt…

Berichten (1)

bpost

Naar: M. T.

17/04/2024

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.We hebben dit nagekeken en om u een vergoeding te kunnen toekennen moeten wij het bewijs hebben dat de oorzaak van de schade wel te wijten is aan het transport.Daarvoor vragen we foto's van de binnen en buiten kant van de verpakking.Op basis van de foto's contacteren we ook de NL post, in dit geval DHL, om bijkomende vaststellingen bij de levering.Helaas zonder die foto's kunnen we niet ingaan op uw aanvraag om vergoeding.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-OXKFOBC]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform