Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.We hebben dit nagekeken en om u een vergoeding te kunnen toekennen moeten wij het bewijs hebben dat de oorzaak van de schade wel te wijten is aan het transport.Daarvoor vragen we foto's van de binnen en buiten kant van de verpakking.Op basis van de foto's contacteren we ook de NL post, in dit geval DHL, om bijkomende vaststellingen bij de levering.Helaas zonder die foto's kunnen we niet ingaan op uw aanvraag om vergoeding.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-OXKFOBC]