Terug

Problemen van terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Keytrade Bank

11/05/2022

Hallo, Ik wens alle rekeningen bij Keytrade bank (Keyplan)op te zeggen. Officielle aanvraag ingediend op 28/03/2022 via hun eigen formulier (on-line). Nu nog steeds geen afhandeling. Telefonisch contact geeft geen oplossing. Geld op Keyplan rekeningen blijven geblokkeerd.

Berichten (2)

Keytrade Bank

Naar: M. C.

12/05/2022

Geachte heer Verlinden,Wij bevestigen dat wij deze klacht (CPTBE01519927-34) goed hebben ontvangen.Wij hebben de klant zelf geantwoord.Met vriendelijke groetenFranck MarinKeytrade Bank, Belgian branch of Ark?a Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Boulevard du SouverainB-1170 BrusselDisclaimer: This e-mail and any attachments thereto may contain confidential information which is intended for the sole use of the natural person(s) to whom the information relates named above. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify dpo@keytradebank.com immediately and delete the material from any device. For more info please visit s:www.keytradebank.be/enrivacy-policy/

Keytrade Bank

Naar: M. C.

12/05/2022

Geachte heer,Geachte mevrouw,Wij hebben uw klacht goed ontvangen.We hebben zelf contact opgenomen met de klant.Met vriendelijke groetenDavid Sache Quality Officer Keytrade Bank NV/SAVorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels+32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform