Terug

Problemen van levering/terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Elektro Lommelen

01/05/2023

BesteIk bestelde 24 november 5 keukentoestellen bij jullie. Levering was door mij gevraagd op half december. Ik betaalde de openstaande som van 2055 euro meteen.Nooit communiceerde jullie over een levering of over toestellen die niet beschikbaar waren. Op de site stond toen zelfs nog meteen beschikbaar voor levering. Toen ik in april vroeg om levering van toestellen (een half jaar later!) was dit plots niet mogelijk en moest ik ineens 160 euro bijbetalen om andere toestellen (die ik zelf niet koos) te laten leveren. Ondanks ik vermeldde dat ik dan een onmiddellijke levering of terugbetaling wilde, ontving ik mijn goederen een maand later (mail 6 april, levering goederen 25 april) en dit nadat er werd gezegd dat de levering 22 april plaatsvond. Omdat dit niet volgens onze afspraak was en ik de openstaande 160 euro niet wolde betalen, werden de rest van mijn toestellen geannuleerd en ontving ik niet eens een terugbetaling.Jullie maakten een fout door mijn toestellen niet aan de kant te zetten op moment van bestelling. Aangezien ik van 3 verschillende merken toestellen bestelde, kan ik niet geloven dat er geen 1 van de 3 merken een toestel leverde binnen het half jaar. Jullie kunnen je fout niet toegeven en daar moet ik als klant dan maar voor boeten. Bovendien krijg ik vermelding dat dit mijn eigen schuld maar is want ik betaalde de 160 euro niet. Verder krijg ik geen respons van jullie, ondanks ik hier uitdrukkelijk om had gevraagd in mijn laatste mail. Klantenservice is er dus ook niet, zelfs nadat ik hiervoor al voor bijna 2000 euro aan toestellen bestelde bij jullie. In tegendeel, volgens jullie vervalt mijn garantie ook nog eens omdat ik niet alle bestelde toestellen aankocht. Dit is pure chantage.Een fout wordt door iedereen gemaakt en daar heb ik helemaal geen probleem mee en zelfs alle begrip voor. Maar een fout niet kunnen toegeven en alles op de klant afschuiven zodat die ervoor moet boeten, dat is schandalig. GroetenLien Daelemans

Berichten (3)

Elektro Lommelen

Naar: L. D.

01/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

L. D.

Naar: Elektro Lommelen

01/06/2023

BesteIk ontving nog steeds geen microgolfoven of terugbetaling van de microgolfoven. Indien dit niet snel in orde wordt gebracht zie ik me genoodzaakt hiermee verder te gaan via testaankoop aangezien ik al 2 maanden wacht op de microgolfoven.GroetenLien Daelemans

Elektro Lommelen

Naar: L. D.

01/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform