Ik schreef onderstaande bericht aan de klantendienst:Beste,Ik wil graag een KLACHT registreren alsook mijn geld terug ontvangen.Op 28/3 deed ik een poging om gordijnen op maat te bestellen. Probleem: gordijnen van breedte 150 konden enkel gemaakt worden met enkele plooi en breedte 170 kon enkel gemaakt worden met dubbele plooi. Wat ik ook probeerde, ik kon maar 1 optie aanklikken want anders kreeg ik een foutmelding.Op 30/3 deed ik opnieuw een poging. Zelfde probleem. Ik belde naar de klantendienst. Antwoord: geen idee, dat probleem werd nog niet gemeld. Van gordijnen weet ik niet zo veel, probeer morgen nog eens.Op 31/3 deed ik opnieuw een poging. Hetzelfde probleem stelde zich nog steeds. Gezien de dringendheid van onze gordijnen (nieuw huis zonder gordijnen) heb ik deze dan toch maar besteld met een verschillende plooi.Op 17/4 kreeg ik een mail dat ik een bestelling deed voor afhaling in de winkel (deed ik niet en ik wist al helemaal niet welke winkel!). Ik zou binnen de 3 weken gecontacteerd worden over de verdere afwikkelingen van mijn order. Ik werd verzocht om jullie bericht af te wachten.Ik kreeg helemaal geen bericht.Op 11/5 heb ik een hele dag gewacht op een levering die maar niet kwam. Gelukkig hadden wij het karton nog aan de ramen gelaten.Op 12/5 kreeg ik opnieuw een mail dat door grote drukte bij PostNL de leverdatum zou afwijken. Ik mocht mijn bestelling verwachten binnen 1 tot 2 weken. Welke dag ik moest thuis zijn? Dat moest ik maar ruiken... PostNl moest mijn bestelling nog ophalen bij leenbakker.Op 19/5 kreeg ik een mail van NE DistriService. Ik mocht mijn bestelling verwachten op 21/5. Ook op deze dag heb ik een hele dag op mijn bestelling zitten wachten. Deze keer hadden we het karton wel al van de ramen gehaald. Die avond moesten we dus alles opnieuw terughangen.Op 22/5 kreeg ik een mail dat de levering zou toekomen diezelfde dag. Wij kregen eindelijk de levering waar we al lang op aan het wachten waren. Tot onze grote teleurstelling kregen wij enkel de stoffen en niet de rails om ze op te hangen (terwijl we die wel besteld hadden). Over een andere levering van de rails kregen we helemaal geen communicatie!Na een telefoontje met de klantendienst, kwam ik te weten dat dit een ander pakket was en dat dit ergens de komende weken zou geleverd worden. Wanneer? Geen flauw idee. En wanneer ik niet thuis zou zijn, zouden er extra kosten aangerekend worden! Ik vroeg aan de dame van de klantendienst om dit te registreren als klacht, maar daar had ze geen oren naar. Opvolging was er dus ook helemaal niet. Ik vroeg bovendien ook aan de dame om mijn bestelling van rails te ANNULEREN en dat ik ze zelf zou ophalen in de winkel. Ze zei me dat ze dit NIET kon doen omdat het al bij de bezorger zou zitten. Nu had ze plots wel een update over de levering??Ik ben die dag zelf naar alle winkels rond gereden om de rails te bekomen om de gordijnen na lang wachten (en met de verkeerde plooi) te kunnen ophangen. We konden eindelijk deftig slapen. Op 26/5 kreeg ik een bericht van postNL dat ze jullie pakket hadden ontvangen. Op 22/5 heeft de klantendienst dus gelogen over het niet kunnen annuleren van de bestelling! Hier ben ik allesbehalve tevreden over!Ik moest bij ontvangst het pakket aan de deur weigeren. Gezien de maatregelen werd het pakket op 27/5 aan de deur geplaatst en reed de bezorger bij het openen van de deur al weg. Ik moest dus naar de winkel om het te retourneren. Ik kreeg echter enkel de bevestigingen en de rails kwamen een paar dagen later, zonder enige melding dat er een pakket zou komen. Communicatie was allesbehalve.Ik liet de pakketten dicht zoals ontvangen en ging op 4/6/20 naar Leenbakker in Oostende. Daar werd ik vriendelijk geholpen. Ze kon mijn pakket niet in retour nemen zonder het open te maken. Tot onze vaststelling mocht ik geen 7 rails ontvangen, maar slechts 6 rails. Ook deze levering liet dus de wensen over! De problemen stoppen precies niet bij jullie service. Zeer kwaad en teleurgesteld! De dame nam de bevestigingen en de 6 rails in retour. Ik zou bovendien ook de bezorgkosten zelf moeten betalen!Gezien ze geen geld in de kassa had, moest ik via jullie mijn geld terugvragen.Concreet:- Registreren van mijn KLACHT- Annuleren van 1/7 rail die ik niet ontvangen heb- Terugbetaling van het VOLLEDIGE bedrag (incl. verzendingskosten! gezien de levering WEL geannuleerd kon worden) van €121,84