Terug

problemen tijdens filmvertoning

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: KINEPOLIS GROUP

18/01/2020

Geachte, Wij woonden de vertoning bij van 'Star Wars' op 13/01/20 om 13h45 (zaal 7, rij 12, zetel 14 en 13- ticketbewijzen hebben wij nog ter beschikking). Hierbij een klacht van jullie diensten:-Het was ijskoud in de zaal.-Verder vind ik het niet kunnen dat jullie nog 40 cent durven vragen voor een toiletbezoek terwijl de klant al zo'n hoge prijs betaalt voor een ticket en ook nog eens wordt uitgemolken in de shop. De toiletten bevinden zich immers in de bioscoop zelf dus mensen die geen klant zijn, hebben er geen toegang toe. - De miserie bereikte een climax toen er plots een stroompanne was, dus de film werd onderbroken, na 20min wachten dan toch kunnen verder kijken maar met storend rood noodlicht in rechter benedenhoek van het scherm. In het donker zelf de weg naar buiten moeten zoeken na de film.- Als laatste vind ik het erg klantonvriendelijk dat er via de site van kinepolis geen mogelijkheid is om een klacht in te dienen, vandaar dat het dus langs deze weg moet. Door de vertraging die de film had opgelopen dus ook latere afspraak mislopen. Met dank voor uw reactie, Jeroen De Bodt

Berichten (3)

KINEPOLIS GROUP

Naar: J. D.

22/01/2020

Beste,We hebben de klacht goed ontvangen.  Het spijt ons te vernemen dat je problemen ondervond tijdens de voorstelling.  Graag vernemen wij in welke Kinepolis bioscoop je de voorstelling bijwoonde.  Wij sturen jouw klacht dan door naar de bioscoopverantwoordelijke.  Opmerkingen of klachten kunnen steeds rechtstreeks naar de bioscoop wordenverstuurd via het contactformulier. Je vindt het contactformulier op deKinepolis website via  [1]s:kinepolis.be/nl/faq-page/bioscoopervaring/soms-vind-ik-het-te-koud-te-warm-de-filmzaal-wat-kan-ik-dan-doenMet vriendelijke groet,Team Kinepolis[2]kinepolis.be18-01-2020 19:00 - klachtenbox@test-aankoop.be schreef:         [11] [1] s:kinepolis.be/nl/faq-page/bioscoopervaring/soms-vind-ik-het-te-koud-te-warm-de-filmzaal-wat-kan-ik-dan-doen[2] s:www.kinepolis.be/?utm_source=otrsutm_medium=mail[3] s:eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.bedata=02%7C01%7Ctickets.be%40kinepolis.com%7Cf4a23d417fd34b13157e08d79c3f4829%7Cc045b53452114d23983b3a3d9e225aff%7C0%7C0%7C637149667929567962sdata=t4sZWd4%2BTtar7TBQw4CTFO3DVgBUxeZM0a%2BcQ2VKJXQ%3Dreserved=0[4] s:eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2Fklagen%2Fdata=02%7C01%7Ctickets.be%40kinepolis.com%7Cf4a23d417fd34b13157e08d79c3f4829%7Cc045b53452114d23983b3a3d9e225aff%7C0%7C0%7C637149667929567962sdata=wSRwTtxyzUM2yQkvrZFWLigb12bv2%2FjeUkyKqETGirg%3Dreserved=0[5] s:eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2Fklagen%2Fdo-action%3Faction%3Dpublicdetail%26referenceid%3DCPTBE00807142-05data=02%7C01%7Ctickets.be%40kinepolis.com%7Cf4a23d417fd34b13157e08d79c3f4829%7Cc045b53452114d23983b3a3d9e225aff%7C0%7C0%7C637149667929577959sdata=rV7WLGYB%2FWWHkShQuBwKXHyBTrXQk%2B0%2F%2BegLI%2FoxlNY%3Dreserved=0[6] s:eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2Fklagen%2Fpublieke-klachtendata=02%7C01%7Ctickets.be%40kinepolis.com%7Cf4a23d417fd34b13157e08d79c3f4829%7Cc045b53452114d23983b3a3d9e225aff%7C0%7C0%7C637149667929577959sdata=BlNTCM7Izh4VdJiGibCLT99OwUebXpPIbJ839YvtiTE%3Dreserved=0[7] s:eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.bedata=02%7C01%7Ctickets.be%40kinepolis.com%7Cf4a23d417fd34b13157e08d79c3f4829%7Cc045b53452114d23983b3a3d9e225aff%7C0%7C0%7C637149667929587952sdata=HiNHYGRzcYVVSKXU4Nl%2BCiWqct7%2BKu7NYnlG%2BRzqOqU%3Dreserved=0[8] [9] s:eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.bedata=02%7C01%7Ctickets.be%40kinepolis.com%7Cf4a23d417fd34b13157e08d79c3f4829%7Cc045b53452114d23983b3a3d9e225aff%7C0%7C0%7C637149667929587952sdata=HiNHYGRzcYVVSKXU4Nl%2BCiWqct7%2BKu7NYnlG%2BRzqOqU%3Dreserved=0[10] s:eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaardendata=02%7C01%7Ctickets.be%40kinepolis.com%7Cf4a23d417fd34b13157e08d79c3f4829%7Cc045b53452114d23983b3a3d9e225aff%7C0%7C0%7C637149667929587952sdata=llkwbwRULti7qhEcMCDQnY9GQzmCYOE2JSsqjXfiZfI%3Dreserved=0[11] s:eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2Fnt%2Fnc%2Finstitutioneel%2Fprivacydata=02%7C01%7Ctickets.be%40kinepolis.com%7Cf4a23d417fd34b13157e08d79c3f4829%7Cc045b53452114d23983b3a3d9e225aff%7C0%7C0%7C637149667929597950sdata=Kzk%2F3Qz4MoT1d6ZwtSr%2BlMKtpsipyPSZyZRJqeEjt1k%3Dreserved=0[12]

J. D.

Naar: KINEPOLIS GROUP

24/01/2020

Dit was Kinepolis Gent, mvg Jeroen

KINEPOLIS GROUP

Naar: J. D.

28/01/2020

Goeiemiddag,Allereerst bedankt voor het doorsturen van de klacht van deze klant.Ter opvolging mag hij zoals door jullie omschreven een klacht insturen via onscontactformulier, zodat we dit netjes kunnen afhandelen.Helaas gaat het om een geval van overmacht, aangezien de stroompanne een heelstuk van Gent heeft getroffen. Onze medewerkers hebben het nodige gedaan opdatde getroffen klanten toch hun film zouden kunnen verder kijken, welliswaar meteen kleine vertraging. In deze voorzien wij geen compensatie.Een klant kan voor klachten steeds terecht aan onze kassa's of via hetcontactformulier.Indien de klant ons via die weg mailt zullen wij het nodige doen.Alvast bedankt om dit door te geven.Met vriendelijke groet,StijnTeam Kinepolis[1]kinepolis.be01/24/2020 20:30 - klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform