Geachte, Wij woonden de vertoning bij van 'Star Wars' op 13/01/20 om 13h45 (zaal 7, rij 12, zetel 14 en 13- ticketbewijzen hebben wij nog ter beschikking). Hierbij een klacht van jullie diensten:-Het was ijskoud in de zaal.-Verder vind ik het niet kunnen dat jullie nog 40 cent durven vragen voor een toiletbezoek terwijl de klant al zo'n hoge prijs betaalt voor een ticket en ook nog eens wordt uitgemolken in de shop. De toiletten bevinden zich immers in de bioscoop zelf dus mensen die geen klant zijn, hebben er geen toegang toe. - De miserie bereikte een climax toen er plots een stroompanne was, dus de film werd onderbroken, na 20min wachten dan toch kunnen verder kijken maar met storend rood noodlicht in rechter benedenhoek van het scherm. In het donker zelf de weg naar buiten moeten zoeken na de film.- Als laatste vind ik het erg klantonvriendelijk dat er via de site van kinepolis geen mogelijkheid is om een klacht in te dienen, vandaar dat het dus langs deze weg moet. Door de vertraging die de film had opgelopen dus ook latere afspraak mislopen. Met dank voor uw reactie, Jeroen De Bodt