Zoals u hieronder kan zien betaalde ik reeds voor een ticket bij Plopsaland via Kruidvat online. We zouden zo dus recht hebben op 2 tickets, een betaald aan Kruidvat, 1 gratis. Tot mijn grote verbazing ontstaat er een discussie aan de kassa en weigert men dit ticket bij mijn echtgenoot. Ik sta verderop met de kindjes te wachten. Normaal koop ik tickets voor 29€ via benefits at work. De dame van de kassa weigert deze tickets en mijn partner betaalde 4 tickets en een parking ticket voor 103,50€. Wegens de lange wachtrij is teruggaan geen optie. De dochter van 20m heeft ook een andere pamper nodig op dat moment. We lopen alvast het park binnen zodat iemand bezig kan zijn met de kindjes en ik ga naar het onthaal. Daar heeft men geen weet van deze actie... ik betaalde zoals u kan zien reeds een ticket en had recht op 1 gratis. Ik begrijp niet waarom ik deze dan opnieuw moet betalen. Graag had ik dit terugbetaald gekregen.