Terug

Problemen tickets Kruidvat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. T.

Naar: PLOPSALAND

23/11/2022

Zoals u hieronder kan zien betaalde ik reeds voor een ticket bij Plopsaland via Kruidvat online. We zouden zo dus recht hebben op 2 tickets, een betaald aan Kruidvat, 1 gratis. Tot mijn grote verbazing ontstaat er een discussie aan de kassa en weigert men dit ticket bij mijn echtgenoot. Ik sta verderop met de kindjes te wachten. Normaal koop ik tickets voor 29€ via benefits at work. De dame van de kassa weigert deze tickets en mijn partner betaalde 4 tickets en een parking ticket voor 103,50€. Wegens de lange wachtrij is teruggaan geen optie. De dochter van 20m heeft ook een andere pamper nodig op dat moment. We lopen alvast het park binnen zodat iemand bezig kan zijn met de kindjes en ik ga naar het onthaal. Daar heeft men geen weet van deze actie... ik betaalde zoals u kan zien reeds een ticket en had recht op 1 gratis. Ik begrijp niet waarom ik deze dan opnieuw moet betalen. Graag had ik dit terugbetaald gekregen.

Berichten (4)

S. T.

Naar: PLOPSALAND

07/12/2022

Goedemiddag, ik wil even peilen naar de stand van zaken in mijn dossier.mvg

S. T.

Naar: PLOPSALAND

07/12/2022

Goedemiddag, ik wil even peilen naar de stand van zaken in mijn dossier.mvg

PLOPSALAND

Naar: S. T.

08/12/2022

Beste,Wij hebben onderstaande intern bekeken. We komen tot de conclusie dat het hier om een jammerlijke vergissing gaat van mevrouw Thierie. Ze heeft twee betalende tickets aangekocht bij Kruidvat los van de 1+1 actie. De werking van de actie staat duidelijk omschreven(Gratis Plopsa-ticket voor de tweede persoon. Kruidvat BEActievoorwaarden (kruidvat.be)):Ook al is het stappenplan dus niet doorlopen, raden we mevrouw Thierie aan om contact op te nemen met de klantendienst van Kruidvat om eventueel toch tot een vergelijk te komen.Onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.Met vriendelijke groeten,Samuel RodenbachSamuel RodenbachJunior Legal Counsel PlopsaSamuel.Rodenbach@plopsa.be+32 (0)58 42 02 02www.plopsa.comLegal Disclaimer

S. T.

Naar: PLOPSALAND

29/12/2022

Beste, Ik nam contact op met Kruidvat en zij bevestigen wel degelijk dat het om de actie 1+1 gaat. Ik heb ook de juiste procedure gevolgd, toen bleek dat ik de tickets online niet kon bestellen hebben jullie me geantwoord dat ik ze ter plaatste moest inruilen, zie mail in de bijlage. Ik had bijgevolg graag mijn 1+1 tickets terugbetaald gewenst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform