Terug

Problemen terugbetalingen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Elektro Lommelen

26/11/2023

Beste,Na lang zoeken eindelijk de juiste elektronica gevonden. Mijn eerste bestelling vond plaats op 6/8/2023. Ik bestelde toen 3 producten frigo, kookplaat, microgolf. Ik heb ook alles meteen betaald. Alles was wel op bestelling. Na wat mailverkeer was ik gerustgesteld omdat onze verbouwing toch pas in december klaar zouden zijn. Ze waren ook steeds snel in hun mailverkeer. Op 15/10/2023 deed ik nog een bestelling met de overige elektronica. Dampkap, vaatwasser, gootsteen. Achteraf stuurde ik dat ik toch een andere gootsteen wou en dit was oké. Bij de levering van de vaatwasser moest ik gewoon het verschil tussen de 2 gootstenen bij betalen. In de week van 20/10/2023 stond de eerste levering gepland mijn vaatwasser, deze stond ook meteen leverbaar joepie. Toen heb ik ook het verschil van de gootstenen betaald. Een week later kwam mijn microgolf aan van de vorige bestelling. Omdat onze verbouwingen in sneltrein gaan hebben we plots minder tijd. Zo stuurde ik op 15/11 terug een mail of er al meer duidelijkheid was en ik indien niet mijn geld kon terug krijgen. Ik kreeg weer de dag zelf antwoord maar enkel op mijn eerste vraag, de kookplaat zou in de week van 12/12 geleverd kunnen worden. Dit was dus weer een uitstelling van de levering. Ze stelde voor om andere toestellen te bestellen maar deze kwamen niet overeen met de energielabels. Toen ik op 24/11 terug een mail stuurde met de uitdrukkelijke vraag om mijn geld terug te storten van de frigo, gootsteen, dampkap. Kreeg ik nog steeds geen antwoord. Nu wil ik ook mijn kookplaat annuleren omdat ik zelfs niet zeker weet dat deze dan zou aankomen. + het verschil van 61 euro dat ik betaalde tussen de 2 gootstenen van franke. Dit gaat over een bedrag van totaal: 1974 euro.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: S. S.

26/11/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 721215252.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 721215252.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 721215252.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform