Beste,Na lang zoeken eindelijk de juiste elektronica gevonden. Mijn eerste bestelling vond plaats op 6/8/2023. Ik bestelde toen 3 producten frigo, kookplaat, microgolf. Ik heb ook alles meteen betaald. Alles was wel op bestelling. Na wat mailverkeer was ik gerustgesteld omdat onze verbouwing toch pas in december klaar zouden zijn. Ze waren ook steeds snel in hun mailverkeer. Op 15/10/2023 deed ik nog een bestelling met de overige elektronica. Dampkap, vaatwasser, gootsteen. Achteraf stuurde ik dat ik toch een andere gootsteen wou en dit was oké. Bij de levering van de vaatwasser moest ik gewoon het verschil tussen de 2 gootstenen bij betalen. In de week van 20/10/2023 stond de eerste levering gepland mijn vaatwasser, deze stond ook meteen leverbaar joepie. Toen heb ik ook het verschil van de gootstenen betaald. Een week later kwam mijn microgolf aan van de vorige bestelling. Omdat onze verbouwingen in sneltrein gaan hebben we plots minder tijd. Zo stuurde ik op 15/11 terug een mail of er al meer duidelijkheid was en ik indien niet mijn geld kon terug krijgen. Ik kreeg weer de dag zelf antwoord maar enkel op mijn eerste vraag, de kookplaat zou in de week van 12/12 geleverd kunnen worden. Dit was dus weer een uitstelling van de levering. Ze stelde voor om andere toestellen te bestellen maar deze kwamen niet overeen met de energielabels. Toen ik op 24/11 terug een mail stuurde met de uitdrukkelijke vraag om mijn geld terug te storten van de frigo, gootsteen, dampkap. Kreeg ik nog steeds geen antwoord. Nu wil ik ook mijn kookplaat annuleren omdat ik zelfs niet zeker weet dat deze dan zou aankomen. + het verschil van 61 euro dat ik betaalde tussen de 2 gootstenen van franke. Dit gaat over een bedrag van totaal: 1974 euro.