Terug

Problemen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: KREFEL

07/02/2024

Beste,Ik bestelde op 11/1 een Fitbit van 169€, op 15/1 kreeg ik een mail van krefel dat deze niet meer beschikbaar is en ze de bestelling gewoon annuleren en zo spoedig mogelijk zouden terug betalen. Na enkele dagen zelf eens gebeld en mijn rekeningnr. Ontbrak dus deze doorgegeven, werd dezelfde dag nog betaald kreeg ik te horen. Nadien nog eens 2x gebeld en kreeg steeds hetzelfde antwoord, wordt deze week in orde gebracht. Op 30/1 heb ik naar hun mail gestuurd dat ik nog steeds niets heb ontvangen. Op 2/2 krijg ik dan van hun antwoord dat ik mijn rekeningnr. moet doorgeven de boekhouding had deze niet?? Ik had deze namelijk al telefonisch wel doorgegeven!!Ik heb nu vandaag vr de 5x nog eens gebeld, en weer hetzelfde antwoord, wordt zo spoedig mogelijk terugbetaald, waar ik natuurlijk wel sterk mijn twijfels over heb.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform