Terug

Problemen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: OH MY! Festival

29/01/2024

Beste Ik bestelde 3 tickets voor oh my fest is een festival in nederland. Plots werd deze geannuleerd en kregen we als enige opties ons tickets laten valideren voor volgend jaar of ons ticket donneren aan het festival. Er was dus geen optie terugbetaling. Ik heb al meerdere mails gestuurd naar hun en steeds houden ze mij aan de lijn. Ze zeggen dat ze ermee bezig zijn en zullen terugbetalen. Ondertussen zijn we al 6 maanden verder en nog steeds geen terugbetaling.

Berichten (2)

OH MY! Festival

Naar: M. V.

29/01/2024

Beste,Bedankt voor jouw e-mail.Ons team werkt er momenteel hard aan om alle vragen en verzoeken te behandelen. We willen jou graag verzekeren dat jouw bericht belangrijk voor ons is en dat we je zo snel mogelijk een reactie zullen sturen. We zullen ons best doen om je zo goed mogelijk te helpen en je te voorzien van de benodigde informatie.Aangezien we momenteel veel berichten ontvangen, kan het iets langer duren voordat we bij je terugkomen. We vragen daarom om jouw geduld.Nogmaals bedankt voor jouw begrip en steun.Met vriendelijke groet,Het Support Team van OH MY! FestivalDear,Thank you for your email.Our team is currently working hard to respond to all questions and requests. Please know that your message is important to us and we will get back to you as soon as possible. We will do our best to help you and get you the information you need.As we are currently receiving many messages, it may take a little longer for us to get back to you. We ask for your patience.Once again, thank you for your understanding and support.Kind regards,The Support Team of OH MY! Festival

M. V.

Naar: OH MY! Festival

30/01/2024

BesteElke keer krijg ik ditzelfde antwoord op mijn mails. Ik wacht nu al 6 maanden dit is niet meer mogelijk. Ik zal verdere stappen moeten ondernemen als ik niet serieus wordt genomen en elke keer wordt gezegd geduld we zijn ermee bezig.MvgManon


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform