Terug

Problemen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: ZALANDO

09/06/2023

Beste, Ik zal nogmaals mijn verhaal doen. Ik heb deze retour begin april gedaan.Ik had deze bestelling deels betaald met een voucher op 9 april. Dit ten bedrage van €200. Dit gebeurde via de chat. Op 14 april kreeg ik bericht dat de retour verwerkt was. Ik heb sindsdien al een deel teruggekregen, namelijk €70.03. Maar dit is niet het volledige bedrag dat ik zou moeten terugkrijgen. De bestelling was €261,86in totaal. Hiervan werd op 9 april een deel betaald met een cadeaubon, namelijk €200. Ik heb 2 kleedjes behouden, samen goed voor € 84.98. Ik heb 4 kleedjes geretourneerd, samen goed voor € 176.88. Van deze retour kreeg ik 14 april bericht dat ze verwerkt was. Ik had €200 via een cadeaubon betaald, ik heb maar €84.98 van de bestelling behouden. Ik zou dus €115.02 moeten terugkrijgen. Tot op vandaag heb ik €70.03 teruggekregen. Ik zou dus graag de resterende €44.99 ook graag terugkrijgen.Hetzij in een voucher, hetzij op mijn bankrekening. Mvg,

Berichten (1)

C. B.

Naar: ZALANDO

27/06/2023

Geachte, Hebben jullie onderstaande al onderzocht voor mijn cliënte. M


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform