Beste, We hebben grote problemen met de terugbetaling door Sarenza.Op 8 maart 2022 hebben we schoenen besteld op de site van Sarenza met ordernummer 26177911. We hebben die correct geretourneerd en Sarenza heeft die ook ontvangen, wat blijkt uit onze account bij Sarenza.We wachten nu al maanden op de terugbetaling. We hebben al tiental e-mails gestuurd. In de eerste weken/maanden kregen we altijd het antwoord dat de terugbetaling er aan komt, maar dat er een probleem was met jullie tussenkomende bank voor de terugbetaling. En zo moesten we maar blijven wachten...In juni 2022, 3 maanden na de retour (!), kregen we eindelijk bericht dat jullie problemen met de tussenkomende bank waren opgelost en de terugbetaling zou gebeuren. We hebben recht op een terugbetaling van 308,48 euro. Maar begin juni kregen we enkel 76,50 euro terug. We wachten dus nog altijd op 231,98 euro. Geen klein bedrag dus. Voor een multinational een peulschil, maar voor ons een groot bedrag!Jullie reageren gewoon niet meer op onze communicaties via e-mail, bericht via Facebook, via Instagram, ... We hebben al heel wat berichten en communicaties gestuurd, zonder gevolg. Telefonisch is Sarenza niet bereikbaar, want als je belt naar het telefoonnummer op hun website, zeggen ze dat het tijdelijk dicht is.Dit kan toch niet dat een bedrijf zo maar die centen voor zich houdt, geen terugbetaling doet en gewoon ook niet meer reageert. Walgelijk vind ik dat.We willen Sarenza dan ook dringend verzoeken om de resterende 231,98 euro snel terug te betalen aan ons.