Terug

problemen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. W.

Naar: Bancontact Payconiq Company NV/SA

03/08/2022

Op 29 mei ga ik met mijn familie eten in Hasselt ( Botanique ) , zaak bekend onder OMNIVOOR in uw systeem .Ik betaal en er loopt iets mis : op mijn bankrekening verdwijnt het geld maar zaakvoerder Tom van Omnivoor ontvangt niets . Hij vraagt of ik de overschrijving opnieuw wil maken en door in de KBC app overschrijving opnieuw uitvoeren maak ik deze actie . Dit doe ik op 30.5.22Op dit moment ben ik 2* het bedrag van 116.70 euro kwijt op mijn rekening.Vanaf dan komt er heel wat gemail naar verschillende instanties : - Eerst naar KBC die de fout bij Tom leggen en waar ik na veel geld leggen ze men geld willen terug zoeken - Dit is mijn fout niet , ik moet niet betalen waardoor KBC mij verwijst naar payconiq ( dit met verkeerde gegevens ivm payconiq)- KBC zegt dat ik verder met hun robot kan overleggen ?• Ik telefoneer naar uw diensten ( payconiq) waar ik mijn probleem mag uitleggen en waar ik enkel als antwoord krijg dat ik een mail zal ontvangen , ik krijg geen advies of meer info. Enkel de belofte dat ik die dag nog een mail zal ontvangen .• Die mail kreeg ik dus niet die dag.• Op 16 juni ondertussen 14 dagen later verkrijg ik een mail dat de fout zal worden opgelost en dat ik na 2 weken mijn geld zal verkrijgen , max 3 weken • Op 24.6 nog geen geld• Op 30.6 nog geen geld terug verkregen , ook de zaakvoerder niet en we krijgen de boodschap dat binnen 5 a 10 werkdagen ik mijn geld zal terug krijgen . Ik zou die dag ook opgebeld worden : niet gebeurd . • Op 15.7 overleg ik weer met Tom en hij of ik hebben nog steeds geen geld verkregen • Op 20.7 mail ik voor meer info naar uw diensten : geen antwoord• Op 27.7 mail ik naar uw diensten : geen antwoord • Op 30.7 heb ik nog steeds geen geld gezien en stuur ik u weer deze mail . op 3.8 hebben de zaakvoerder of ik zelf nog steeds geen geld of een antwoord verkregen op vorig mailverkeer . Dit moet stoppen en ik wil mijn geld terug . Hierdoor doe ik beroep op test aankoop .

Berichten (1)

Bancontact Payconiq Company NV/SA

Naar: B. W.

03/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform