Beste,Al reeds enkele jaren klant bij Lampiris en nooit problemen ondervonden.Sinds kort werd lampiris overgenomen door Total energies.Bij mijn afrekening gas en elektriciteit dien ik een bedrag van 135,18 euro voor gas en 832,50 voor elektriciteit terug gestort te krijgen.In mijn klantenzone kan ik zien dat op 23/03 de terugbetaling in orde zou gebracht zijn, helaas is het geld niet op mijn rekening terug te vinden.Ik besloot contact op te nemen met een medewerker. de 1 ste maal werd mij verteld dat ik tot 18 dagen na overschrijving moest wachten. na het verstrijken van de 18 dagen nam ik opnieuw contact op en deze keer werd mij verzekerd dat ten laatste de vrijdag het geld op mijn rekening zou staan, dit was niet het geval.de Zaterdag nam ik opnieuw contact op met de klantendienst. ik kreeg een medewerker aan de lijn en ik legde het probleem opnieuw uit.De dame zette mij gedurende 10 minuten in de wacht en vroeg mij nadien of ze mij mocht terugbellen tussen 14 en 15 uur om in tussentijd te onderzoeken wat er misgelopen was.Na 15 uur en nog steeds niets gehoord te hebben van de medewerkster besloot ik opnieuw contact op te nemen met de klantendienst. Jammer maar helaas de klantendienst sluit om 14 uur.Hoe kan de dame mij beloven om mij terug te contacteren tussen 14 en 15 uur als de klantendienst sluit om 14 uur??Ondertussen het geld nog steeds niet terugbetaald gekregen en blijkbaar ben ik niet het enige geval. mensen groeperen zich op fb met klachten waar ik verhalen hoor dat na 5 maand het geld van de afrekening nog steeds niet terug gestort zou zijn.Ik hoop dat dit jullie deze problemen aanpakken.Dat ook jullie net als wat jullie verwachten van jullie klanten op tijd betalen.