Klacht
G. D.
Naar: VINTED
Beste, op 26mei kocht ik een item op vinted, echter bleek dit na lang gedoe verloren te zijn gegaan. Op 17juni kreed ik dan eindelijk de bevestiging dat er een terugbetaling is gebeurd en deze binnen de 4 werkdagen op de rekening zou staan. Dit was niet het geval. Ik heb onmiddelijk contact opgenomen en moest alle afschriften van de bank binnen 1 dag naar hen versturen. Dit is gebeurd. Ze beloven mij dat ik binnen de week een oplossing zou hebben... Tot op heden heb ik echter geen uitleg noch mijn geld terug. Ze blijven altijd zeggen dat ik moet wachten. Ik zou graag mij' geld terug hebben in de beloofde tijd. Ik weet niet wat er aan de hand is, het enige dat ik weet is dat ze vragen te wachten... Ze geven steeds een termijn maar eens het termijn verstreken geven ze je weer een volgend termijn. Ik vind dit onaanvaardbaar.
Berichten (29)
VINTED
Naar: G. D.
Hello!Thanks for getting in touch with me.I'm happy to assist you in resolving the issue.Please provide me with more information about the situation at hand.Looking forward to hearing from you.Gediminas Team Vinted
G. D.
Naar: VINTED
Zoals u in bijlage kan zien op 17juni werd er een mail verzonden dat mijn geld is teruggestort en dat ik binnen de 4 dagen mijn geld zou hebben. Dit is niet gebeurd. Ik heb alle afschriften gemaild als bewijs. Binnen de week zouden ze het oplossen. Maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Alle bijlage zijn bewijzen, wat wenst u nog meer van informatie? Ik wil graag zoals beloofd mijn geld terug en niet blijven wachten zoals jullie steeds vragen
G. D.
Naar: VINTED
Al nieuws?
VINTED
Naar: G. D.
Hello, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Gabija Team Vinted
VINTED
Naar: G. D.
Hello!I hope that you're doing well.Has the issue been resolved?If it hasn't, please provide me with the necessary information.Talk to you soon,Gediminas Team Vinted
G. D.
Naar: VINTED
Née niet opgelost, mijn Bank BNP Fortis vraag nu een bewijs van betaling. Ze bevestigen dat er geen geld is toegekomen. Ik krijg ook steeds te horen op te wachten... Hoe lang kan dit duren. Ben helemaal niet tevreden. En ook niet met de FB die ik van jullie krijg.
G. D.
Naar: VINTED
Dit is het laatste wat ik heb ontvangen van jullie in bijlage. PS ik kan bewijzen samen met de bank dat er nooit geld is toegekomen. Ik kan alles bewijzen, ik snap niet wat nu het probleem nog is. En ja ik ken mijn rechten, dat is mijn geld en ik wil dat terug
VINTED
Naar: G. D.
Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Martyna Team Vinted
G. D.
Naar: VINTED
jullie bewijs is niet leesbaar ... het geld is er nog steeds niet en de bank zal dit bevestigen .... gelieve een deftige kopie waar duidelijk op te lezen staat dat het gestort is te versturen ... STELEN heet dit voorval
G. D.
Naar: VINTED
Ik heb alle uittreksel naar jullie verzonden.. Ik heb net een mail van BNP Fortis met de bevestiging en indien jullie het dan nog niet geloven kan u hen bellen dit gaat echt tever
VINTED
Naar: G. D.
Hello,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Gabriele Team Vinted
VINTED
Naar: G. D.
Hello!I hope that everything's OK.Since you haven't provided us with an update, we assume that the issue has been resolved.Best regards,Gediminas Team Vinted
G. D.
Naar: VINTED
Helaas nee nog steeds niet, hoelang moet dit nog duren ik wacht nog steeds op mijn geld dus NÉE NOG NIET OPGELOST. Een update dat ik wel degelijk geen geld heb ontvangen bevestigd door mijn Bank.
VINTED
Naar: G. D.
Hello, Thank you for reaching us. Please, could you be so kind to clarify the issue that you faced?Thank you in advance,Zoriana Team Vinted
G. D.
Naar: VINTED
Meen u dit nu? Alles is reeds meermaals doorgegeven!
G. D.
Naar: VINTED
Ik wil gewoon zoals beloofd mijn centen terug die nooit zijn gestort en waarvan de bank het bevestigd heeft... Kijk de dossiers alles van documenten is reeds 10000x gemaild en nu zou ik nog maar eens alles moeten uitleggen!
VINTED
Naar: G. D.
Hello!Thanks for getting in touch with me.I'm happy to assist you in resolving the issue.Please provide me with more details about the issue.Looking forward to hearing from you.Gediminas Team Vinted
G. D.
Naar: VINTED
DATA NOT AVAILABLE
G. D.
Naar: VINTED
DATA NOT AVAILABLE
VINTED
Naar: G. D.
Hello, Thank you for reaching us. Please, could you be so kind to provide me your username and e-email address? Thank you in advance, Zoriana Team Vinted
G. D.
Naar: VINTED
gudrun13. gudrun.de.vliegher@gmail.com
VINTED
Naar: G. D.
Hello!Thanks for getting in touch with me.I'm happy to assist you in resolving the issue.Please provide me with more details about the situation.Looking forward to hearing from you.Gediminas Team Vinted
G. D.
Naar: VINTED
Nog steeds geen oplossing!!!
VINTED
Naar: G. D.
Hello!I hope that you're doing well.Has the issue been resolved?Hope to hear from you soon,Gediminas Team Vinted
G. D.
Naar: VINTED
Née!
VINTED
Naar: G. D.
Hello!I hope that you're doing well.Since we haven't received an update from you within a couple of days, we assume that the issue has been resolved.Best regards,Gediminas Team Vinted
G. D.
Naar: VINTED
DATA NOT AVAILABLE
VINTED
Naar: G. D.
Hello there 👋Thank you for your message.Could you please provide me with the username and the email of this member, so I can check the data?Kind regards,Kate Team Vinted
VINTED
Naar: G. D.
Hello!I hope that everything's OK.Since you haven't responded, we assume that the issue has been resolved.Best regards,Gediminas Team Vinted
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten