beste, ik zou een terugbetaling krijgen op mijn afrekening van het voorbije jaar. op deze brief staat dat er voor 28/05/2019 gestort ging worden tot op heden heb ik dit nog niet ontvangen. ik heb ondertussen 3X gebeld met de klantendienst om uitleg te verkrijgen waarom dit nog niet gebeurd is en naar welke bankrekeningnummer het gestort gaat worden. vanaf het eerste gesprek werd ik elke maal arrogant en onbeleefd ontvangen. uiteindelijk na de derde maal wist men mij te zeggen dat omdat ik uit collectieve schuldenregeling kwam dit langer ging duren en dat het volgende week pas zou opgelost worden en werd er gezegd dat i niet meer diende te bellen want dat er niets ging veranderen en ik het geld niet sneller ging ontvangen. et heeft drie telefoongesprekken genomen om deze info te verkrijgen en bij de vraag hoe dat dit allemaal kwam werd er arrogant geantwoord alsof ik niet het recht had deze dingen te weten. ik ben dan enig sinds boos geworden en gevraagd dat als ik moet betalen dit direct moet gebeuren en als ik dan niet betaal er een deurwaarder word gestuurd maar dat dit niet omgekeerd werkt dat wanneer zij dienen terug te betalen het zo lang mag duren als zij willen. weeral kreeg ik een arrogant antwoord van dat is gewoon zo met de ondertoon van wij mogen dat zo doen. ik heb geen enkel bericht van hen gekregen dat de terugbetaling langer zou duren. ik vraag dan om de supervisor te spreken en kreeg het antwoord nee dat ga ik niet doen. ik heb dan geantwoord door te zeggen ik hoop dat het opgenomen word dit gesprek want ik ben zeer ontevreden en heb de telefoon toegesmeten. dus wens ik bij deze een officieele klacht neer te leggen. er werd mij ook gezegd dat er meer terug gestort zou worden dan aanvankelijk op de brief van hen geschreven.met de meeste hoogachtinggosiaux mike