Terug

Problemen terugbetaling voor niet geleverde gsm

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. N.

Naar: AMAZON

20/12/2023

Beste, ik bestelde op 24/11/23 een gsm iPhone 13 (256 GB) op Amazon.com.be voor 799 EUR. Tegelijkertijd bestelde ik een bescherm glas voor het telefoon. Op 27/11/23 ontving ik een gsm na het noemen van een persoonlijk wachtwoord tegenover de leverancier. In het pakket zat er alleen het bescherm glas, maar niet het gsm. Op mijn kontaktopname weigerde Amazon mij te helpen. Ze doen zo alsof ik claim het pakket niet ontvangen te hebben terwijl iemand met het wachtwoord het pakket wel ontving. Echter heb ik het pakket ontvangen maar het gsm zat er niet in. Nu pas heb ik gezien in de recensies van de gsm dat ze dit met andere klanten ook gedaan hebben. Of ontbrak het gsm of er zat iets anders in de levering. Amazon weigerde ook in deze gevallen iets te doen. Ik ben nu 799 EUR kwijt waarschijnlijk door iemand die het gsm gepikt heeft en Amazon weigert intern optesporen wat er gebeurd is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform