Terug

Problemen terugbetaling vernoemde bedrag.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: EXPEDIA Inc.

23/05/2024

Beste. Door medische redenen diende een citytrip geannuleerd te worden. Het hotel was volledig terugbetaald, de vliegtuigtickets niet. Ik had telefonisch contact met een Nederlandse dame, die mij zei dat de originele prijs van de tickets 158,98 euro was en dat ik hiervan 123,98 euro per ticket terug zou krijgen. Ik heb dit bedrag herhaald en genoteerd. Ik heb haar bovendien gezegd dat er dan maar een 30 euro verlies wat, waarbij ze mij bevestigde en vertelde dat dit meeviel. Aangezien ik niet alleen op reis ging, wou ik dit aan mijn reisgenoot voorleggen. Dit was volgens de dame geen probleem, ik mocht terugbellen voor annulatie. Ik belde in de namiddag terug om te annuleren. Het hotel werd geannuleerd. Toen de vliegtickets geannuleerd moesten worden vertelde de man mij dat ik slechts 55 euro terug zou krijgen. Ik vertelde hem dat de dame zeker een ander bedrag gezegd had, maar hij zei dat dit niet kon en dat ze het gesprek terug gingen beluisteren. Ik heb dus gewacht om te annuleren. Vandaag kreeg ik telefoon van expedia, met de melding dat slechts 55 euro terugbetaald zou worden. Ze hadden het gesprek beluisterd, maar omdat ik toen niet direct geannuleerd had, was enkel de 55 euro geldig. Terwijl de dame mij letterlijk gezegd had dat ik mocht overleggen. De beslissing om te annuleren en niet een nieuwe medereiziger te zoeken, kwam er op basis van het beperkte verlies van 30 euro. Omdat men reeds mijn hotel geannuleerd had, kon ik nu niet meer anders dan toch annuleren voor die 55 euro. Ik vind dit echter diefstal, aangezien men mij deze beslissing heeft laten nemen op basis van foute informatie.

Berichten (1)

EXPEDIA Inc.

Naar: L. V.

23/05/2024

Thanks for reaching out to Expedia for help. We'll do our best to get back to you within 72 hours.Check our Customer Support pages in the meantime (s:www.expedia.be/service/). We're working hard to provide you with new ways to make changes to your bookings quickly and easily.We'll be in touch soon.Your Expedia Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform