Beste,in december 2022 ben ik verhuisd naar Gistel. Ik wilde mijn internet dus stopzetten , ben hiervoor naar telenet winkels in Blankenberge en in Oostende als Gistel geweest en ik kreeg als antwoord dat ik vasthing aan een pakket en omdat mijn zus op mijn oude adres ging wonen konden ze dat niet stoppen. Dat was hun uitleg. Ook na het plegen van verschillende telefoons werd het niet in orde gebracht . Daarna is mijn mama beginnen bellen de eerste keer op 8 dec 2023 dit 17 min , dan op 19 dec en dit 1u en 6 min,21 dec 2023 is er 2 keer gebeld ,19 min ,toen werd beloofd dat het verschuldigde bedrag van 864 euro zou worden terug betaald want het klopte niet dat er 2 keer facturen werden geint op het adres in blankenberge . en volgens telenet is dit niet hun manier van werken !!!!!ondertussen was wel de overzetting gebeurd naar het nieuwe adres in Gistel. Op 15 jan 2024 opnieuw 2 telefoons gedaan weer 19 min om te zeggen dat het bedrag nog steeds niet is teruggestort. en telkens hetzelfde antwoord ,geduld!!!!O 12 min ondertussen is mijn mama naar de telenet winkel in tienen gegaan en daar hebben ze haar doorverbonden met de facturatie dienst , en deze beloofde dat het zou gestort worden binnen de week , 22 jan 2024 opnieuw gebeld nu rechtsreeks naar facturatie 016 min 51 sec 4 , 17 jan , 19 en 29 febr 34 min , 8 maart 32 min ,12 maart 2024 laatste maal gebeld steeds opnieuw hetzelfde antwoordToen heb ik het opgegeven te bellen en te wachten , en dat ben ik tot op vandaag nog steeds aan het doen ik zou het fijn vinden dat telenet zijn afspraak nakomt om na meer dan een jaar mij de onterechte facturen die ze hebben geint terug te betalen.