Terug

Problemen terugbetaling tussen Sodexo dienstencheques en Klarna bank.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: SODEXO

19/10/2021

Beste,Beging augustus 2020 bestel ik via de website Sodexo online dienstencheques. Dit kan op 2 manieren. Via de klassieke overschrijving of online.Ik kies om dit online te doen maar ik krijg 2 keer een foutmelding tijdens het overschrijven. De eerste keer probeer ik opnieuw maar krijg ik terug een foutmelding. Er gaat echter 2 X 225€ van mijn rekening. Ik veronderstel dat het wel gelukt zal zijn maar ik krijg nooit mijn aangekochte dienstencheques. Na telefonisch contact ligt het probleem bij Klarna. Hun oplossing: ik moet een mail sturen naar Sodexo met mijn probleem.Verloop mail verkeer:18/8/2021: Sodexo vraagt mij de betaal bewijzen.18/8/2021: ik stuur deze door na Sodexo.18/8/2021: Sodexo zegt dat ze geen betaling ontvangen hebben en ze contact gaan opnemen met Klarna. Ze stellen me wel voor om de dienstencheques terug op de oude manier aan te kopen. Ik doe dit maar anders kan ik mijn poetshulp niet betalen.19/8/2021: mail van Sodexo. Dat ik met hen opnieuw contact moet opnemen na 10 werkdagen indien ik geen betaling heb mogen ontvangen.2/8/2021: mail van mij naar Sodexo dat ik nog steeds geen betaling heb mogen ontvangen.Vervolgens standaard antwoord van Sodexo op mijn mail.7/9/2021: mail van mij naar Sodexo dat ik nog steeds geen betaling heb mogen ontvangen.Vervolgens standaard antwoord van Sodexo op mijn mail.8/9/2021 & 16/9/2021 6/10/201: mails van mij naar Sodexo dat ik nog steeds geen betaling heb mogen ontvangen op mijn mails wordt niet meer geantwoord.8/10/2021: mail van Sodexo dat ze alles opnieuw naar Klarna gestuurd hebben. Terug in dezelfde situatie als op 18/8/2021.Ik ben benieuwd wanneer ik mijn geld eindelijk ga mogen ontvangen. Ondertussen mag ik wel op de klassieke manier van overschrijven mijn cheques blijven aankopen.Ik ben benieuwd wanneer ze dit zullen opgelost hebben. Alleszins ik ben hier niet tevreden mee en vraag mij af wanneer dit opgelost zal zijn.

Berichten (1)

SODEXO

Naar: J. P.

19/10/2021

Beste Klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij danken u hiervoor.Onze commerciele dienst doet al het mogelijke om uw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen.Indien uw aanvraag niet van commerciele aard is, verwijzen wij U graag door naar onze Klantendienst:client@sodexo.be02/547.54.45Op onze website vindt U ook de gegevens van onze verschillende diensten.Dit bericht is een automatische ontvangstbevestiging die niet zal doorgestuurd worden.Gelieve er niet op te antwoorden en uw vraag indien nodig naar het juiste departement te richten.De Commerciele dienst van Sodexo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform