Terug

Problemen terugbetaling retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Sarenza.be

26/04/2024

Betreft retour bij Sarenza (11398848). Eind maard plaatste ik een bestelling (30341378), met name een paar laarzen die begin april werden geleverd. Gezien deze laarzen me niet pasten, heb ik deze via bpost teruggestuurd. Een week na de retour werden de laarzen opnieuw aangeboden door BPost ipv dat ze geretourneerd werden. Ik heb deze opnieuw binnengebracht bij BPost, met de vraag om een correct retourlabel aan te brengen (dit bleek bij hun te zijn misgelopen de eerste maal ik de retour had aangeboden.) Nu krijg ik zoveel weken later een bericht dat mijn retour de kwaliteitscontrole niet heeft doorstaan. Na contact via een formulier kreeg ik de info dat mijn retour pakket een playmobilhelikopter zou bevatten. Ik kreeg een e-mail adreswaarop ik zogezegd meer info kon vragen, maar zonder enige reactie. Het enige dat blijkbaar mogelijk is, is op eigen kosten het retourpakket terugvragen.Ik wacht nog steeds op terugbetaling en verduidelijking.Mg, Christel De Keyser


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform