Terug

Problemen terugbetaling retour AirPods

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: Telenet

11/04/2024

Onderwerp: geen terugbetaling van AirPods Pro ontvangen! 3 artikels besteld waarvan onder andere AirPods Pro (2nd generation) with MagSafe Case t.w.v. €259Retour aangevraagd van deze AirPods met track en trace van PostNL aanA&C systems en Telenet Bleyveldstraat 63320 Hoegaarden7/03/2024 mail gekregen: AirPods goed ontvangen, rekeningnr doorgeven voor terugstorting van €259 aan Dagmar van het Home Delivery Team Rekeningnr doorgegeven 20/03/2024 mail naar Dagmar: nog geen terugbetaling, geen reactie gekregen25/03/2024 opnieuw mail naar Dagmar wederom zonder reactie Mail adres Dagmar: info@comm.telenet.beVia messenger en whatsapp contact opgenomen met Telenet maar kunnen niets doen aan de situatie want dit moet via home delivery team lopen…

Berichten (1)

Telenet

Naar: K. K.

12/04/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=rEIpUBILPovNZvtqp5lwxHbPRvCF8B7MJR%2BniBH1XP1vSdY0h5BNRZj0laetFCh8qWXwadHNyuf_keaNKfyIa9Qyh_rrrg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform