Terug

Problemen terugbetaling retourzending

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. S.

Naar: bol.com

15/09/2023

Beste,Ik bestelde op 16 juli 2023 een Mountain Buggy Regen-en Windscherm via Bol.com (partner: Babycollectief). Na ontvangst merkte ik op dat deze niet past op onze buggy. Vervolgens hebben we deze retour gestuurd omwille van deze reden. Vreemd genoeg kregen we enkele dagen later een nieuw pakket toegestuurd met een hoes voor een maxicosi (zonder dat we deze gevraagd hebben). Deze past uiteraard niet op onze buggy. Na contact met de partner heeft deze me bevestigd dat we ook deze zending retour mochten sturen. Deze retour werd door ons opnieuw verstuurd op 23/08/2023. Deze retour werd vervolgens bevestigd door de parnter maar tot op heden heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Ik heb hiervoor intussen tot 3 maal toe contact opgenomen met Bol.com (omdat de verkopende partner niet meer reageert). Zij beloven telkens om de partner aan te manen de terugbetaling uit te voeren (omdat de ontvangst van de retour door de partner wel degelijk bevestigd werd), dit tot op heden zonder resultaat.

Berichten (1)

bol.com

Naar: T. S.

15/09/2023

Goedemiddag Tom,Bedankt voor je bericht. Spijtig om te vernemen dat de retour tot op heden nog niet verwerkt is terwijl deze al enige tijd geleden bij de partner bezorgd is. Dat is niet netjes, waarvoor excuses! We gaan de partner benaderen en verzoeken de retour om te zetten als goedgekeurd, zodat de terugbetaling wordt gestart.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform