Terug

problemen terugbetaling opgenomen geld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: Napoleon Games

13/04/2023

Op 29/03 heb ik een bedrag opgenomen van mijn account en tot op vandaag ( 13/04 ) heb ik dit nog steeds niet op mijn rekening ontvangen. Ik heb hiervoor al verschillende mails / chats voor gestuurd. Via de chat krijg ik allerhande uitleg : technische storing, geld is reeds doorgestort op 29/03 naar mijn rekening, bedrag staat op pending, technische dienst is ermee bezig, 3 tot 5 werkdagen wachten, men wacht op goedkeuring externe partij. Geld is direct van mijn account gegaan maar ik ontvang dit nog steeds niet. Ik krijg steeds als antwoord dat ik geduld moet hebben.

Berichten (2)

L. M.

Naar: Napoleon Games

13/04/2023

Vandaag krijg ik WEERAL het antwoord dat er een dossier wordt opgemaakt ( dit zijn er ondertussen al verschillende voor hetzelfde ). Op 31/03 heeft een zekere Salvatore gezegd dat de betaling is gedaan op 29/03 en dat het 3 tot 5 werkdagen duurt, dit is ondertussen ook weeral voorbij. Het lijkt precies heel moeilijk om dit bedrag te storten op mijn rekening. Ofwel dit bedrag storten op mijn rekening ofwel terug op mijn account zetten

L. M.

Naar: Napoleon Games

14/04/2023

Gisteren is het volledige bedrag terug op mijn account gezet. Dit heb ik erna kunnen opnemen en staat sinds gisteren terug op mijn rekening. Bedankt voor de correcte afhandeling. Alleen spijtig dat dit 3 weken heeft geduurd.MVG


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform