Terug

Problemen terugbetaling noodaankopen vermiste baggage

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Brussels Airlines

05/09/2023

Klacht over afhandeling Brussels Airlines Bij aankomst op de luchthaven ZAD was mijn koffer vermist. Claim ingediend op luchthaven en meerdere malen telefonisch contact opgenomen met klantendienst van Brussels Airlines, waar ik steeds slecht nederlands sprekende medewerkers aan de lijn kreeg die niet behulpzaam waren. Ze zeiden dat ik recht had om noodaankopen te doen, omdat ik door mijn vermiste koffer, niks van bezittingen had. Mijn koffer is pas op dag 4 na landing aan mijn terug bezorgd. Ik heb op 15/8 een klacht ingediend bij Brussels Airlines om het bedrag wat ik besteed heb aan noodaankopen terug te vorderen en heb nog steeds geen antwoord of terugbetaling ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform