Beste, ik bestelde bij Service loodgieter een rooktest omdat we met een rioolgeur zaten beneden in onze badkamer. Ze kwamen heel snel ter plaatse en voerde de rooktest uit, ze kwamen niet echt tot een resultaat dus speculeerde dan dat dit achter een wastafel zat. Ze wilden een camera-inspectie doen maar dit hoefde niet voor mij. Een bevriende loodgieter vertelde me dat dit echt geen goede firma was om mee samen te werken, het zijn 'charlatans'. Ik liet een tweede maal een rooktest uitvoeren en die vond meteen waar de geur uitkwam omdat er uit een voeg rook kwam. Dit was helemaal niet achter de wastafel maar van onder het bad. vorige week had ik na talloze mails en telefoons eindelijk de eigenaar aan de lijn, die weigerde een terugbetaling wat ik compleet niet snap. Hij dacht dat ik bij de tweede rooktest ook een camera-inspectie werd gedaan en dat dit zo niet eerlijk was naar zijn technieker omdat ze niet verder konden onderzoeken. De tweede keer is er echter enkel een rooktest uitgevoerd en ze kwamen al heel snel tot het resultaat en dit zonder camera-inspectie. Ik kan ook de 2 verslagen voorleggen waaruit blijkt dat ze de test niet grondig hebben uitgevoerd. Het enige wat ik vraag is de € 284 die ik betaalde om deze terug te storten. Ik heb echt meermaals geprobeerd om dit op een vriendelijk manier te doen en rechtstreeks met hun maar ik wordt eigenlijk van kastje naar de muur gestuurd en mail daar antwoorden ze ook niet meer op. Laatste keer geantwoord op mail : 10/11/2020 Nadien nog 8 mails gestuurd waarin ik vriendelijk vraag voor oplossingOok talloze keren gebeld maar kom terecht op dispatch en die weten blijkbaar van niets