Terug

Problemen terugbetaling na herroeping Mio GPS

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Eldi

29/09/2023

Beste, eind april wensten we Mio GPS aan te schaffen in uw winkel. Deze trachten we 6d later terug te brengen omwille van meerdere problemen en wensten we herroeping te doen van deze verkoop. Gezien winkel toen gesloten bleek, gaven we onze intentie te kennen via brief diezelfde dag in brievenbus van de winkel (zodat we binnen de 7d nog konden afzien van deze aankoop), met de bedoeling om 3d later (dag 10 na aankoop) de winkel weer te bezoeken. Door een ongeluk op deze dag (30april) werd ik opgenomen in de kliniek met ontslag op 06mei. 08 mei bezocht ik opnieuw uw winkel en overhandigde het product. Verkoper gaf aan niet direct terugbetaling te kunnen doen omdat hij dit moest navragen aan zijn overste omdat ik er toen >14d na de aankoopdatum stond. Om bewijs te hebben dat ik toestel teruggaf maakte hij een bon op binnenkomende herstelling wel met duidelijke melding dat ik af wou zien van de verkoop (zie statusmelding op deze bon) en dus geen herstelling verwachtte, maar terugbetaling. Diezelfde nacht meldde ik deze klacht ook op info@eldi.be waar ik tot op heden nog steeds geen enkel contact kreeg en door jullie diensten ook nooit doorgestuurd werd aan de winkelverantwoordelijken.Ook op mijn mail van 22/05 aan zelfde mailadres tot op heden geen enkele reactie.Nadien bezocht ik de winkel nog meermaals en werd ik steeds maar met allerlei drogredenen aan het lijntje gehouden. Pas mid-zomervakantie kreeg ik antwoord in de winkel, m.n. dat toestel plots gerepareerd zou zijn (wat ik dus nooit vroeg), terwijl ik af wou zien van de aankoop. Voor verdere terugbetaling moest ik jullie hoofdkwartier contacteren. Mijn laatste mail (nu aan jullie klantendienst) dateert van 16sept ll. met de vraag een antwoord/oplossing te hebben tegen 01okt. Tot heden (29sept) ook hier geen enkele terugbetaling, noch enige vorm van reactie.Ik vind het dan ook jammer dat ik de hulp van Test Aankoop moet inroepen om nog maar enige vorm van reactie te bekomen op mijn mails aan uw hoofdkwartier ... en hopelijk eindelijk een correcte oplossing in de vorm van terugbetaling van de goederen dewelke reeds sinds mei in uw bezit terug zijn.

Berichten (2)

Eldi

Naar: C. D.

19/10/2023

GeachteKunt u  ons het rekeningnummer bezorgen van uw lid, Christophe Declerck, zodat wij kunnen overgaan tot terugbetaling van het bedrag van 89,95Eur aub?Met vriendelijke groeten.DNV EldiJe hebt een klacht ontvangen vanCHRISTOPHE DECLERCKDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01886101-33.Heb je vragen over ons platform?refToken: f0a98e2e-4581-468a-98fe-1f4b69ae3aecProblemen terugbetaling na herroeping Mio GPSNaam van de klant CHRISTOPHE DECLERCKKlantreferentie Eldi Oostende -  Artrikelnr:: 350955400Beschijving van de klacht Beste, eind april wensten we Mio GPS aan te schaffen in uw winkel. Deze trachten we 6d later terug te brengen omwille van meerdere problemen en wensten we herroeping te doen van deze verkoop. Gezien winkel toen gesloten bleek, gaven we onze intentie te kennen via brief diezelfde dag in brievenbus van de winkel (zodat we binnen de 7d nog konden afzien van deze aankoop), met de bedoeling om 3d later (dag 10 na aankoop) de winkel weer te bezoeken. Door een ongeluk op deze dag (30april) werd ik opgenomen in de kliniek met ontslag op 06mei. 08 mei bezocht ik opnieuw uw winkel en overhandigde het product. Verkoper gaf aan niet direct terugbetaling te kunnen doen omdat hij dit moest navragen aan zijn overste omdat ik er toen 14d na de aankoopdatum stond. Om bewijs te hebben dat ik toestel teruggaf maakte hij een bon op "binnenkomende herstelling" wel met duidelijke melding dat ik af wou zien van de verkoop (zie statusmelding op deze bon) en dus geen herstelling verwachtte, maar terugbetaling. Diezelfde nacht meldde ik deze klacht ook op info@eldi.be waar ik tot op heden nog steeds geen enkel contact kreeg en door jullie diensten ook nooit doorgestuurd werd aan de winkelverantwoordelijken.Ook op mijn mail van 22/05 aan zelfde mailadres tot op heden geen enkele reactie.Nadien bezocht ik de winkel nog meermaals en werd ik steeds maar met allerlei drogredenen aan het lijntje gehouden. Pas mid-zomervakantie kreeg ik antwoord in de winkel, m.n. dat toestel plots gerepareerd zou zijn (wat ik dus nooit vroeg), terwijl ik af wou zien van de aankoop. Voor verdere terugbetaling moest ik jullie hoofdkwartier contacteren. Mijn laatste mail (nu aan jullie klantendienst) dateert van 16sept ll. met de vraag een antwoord/oplossing te hebben tegen 01okt. Tot heden (29sept) ook hier geen enkele terugbetaling, noch enige vorm van reactie.Ik vind het dan ook jammer dat ik de hulp van Test Aankoop moet inroepen om nog maar enige vorm van reactie te bekomen op mijn mails aan uw hoofdkwartier ... en hopelijk eindelijk een correcte oplossing in de vorm van terugbetaling van de goederen dewelke reeds sinds mei in uw bezit terug zijn.Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur  89,95SchadevergoedingBijgevoegde documenten Geen documenten bijgevoegd

Eldi

Naar: C. D.

07/11/2023

RAPPEL19 octobre 2023GeachteKunt uons het rekeningnummer bezorgen van uw lid, Christophe Declerck, zodat wij kunnen overgaan tot terugbetaling van het bedrag van 89,95Eur aub?Met vriendelijke groeten.DNV EldiJe hebt een klacht ontvangen vanCHRISTOPHE DECLERCKDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01886101-33.Heb je vragen over ons platform?refToken: f0a98e2e-4581-468a-98fe-1f4b69ae3aecProblemen terugbetaling na herroeping Mio GPSNaam van de klant CHRISTOPHE DECLERCKKlantreferentie Eldi Oostende -Artrikelnr:: 350955400Beschijving van de klacht Beste, eind april wensten we Mio GPS aan te schaffen in uw winkel. Deze trachten we 6d later terug te brengen omwille van meerdere problemen en wensten we herroeping te doen van deze verkoop. Gezien winkel toen gesloten bleek, gaven we onze intentie te kennen via brief diezelfde dag in brievenbus van de winkel (zodat we binnen de 7d nog konden afzien van deze aankoop), met de bedoeling om 3d later (dag 10 na aankoop) de winkel weer te bezoeken. Door een ongeluk op deze dag (30april) werd ik opgenomen in de kliniek met ontslag op 06mei. 08 mei bezocht ik opnieuw uw winkel en overhandigde het product. Verkoper gaf aan niet direct terugbetaling te kunnen doen omdat hij dit moest navragen aan zijn overste omdat ik er toen 14d na de aankoopdatum stond. Om bewijs te hebben dat ik toestel teruggaf maakte hij een bon op binnenkomende herstelling wel met duidelijke melding dat ik af wou zien van de verkoop (zie statusmelding op deze bon) en dus geen herstelling verwachtte, maar terugbetaling. Diezelfde nacht meldde ik deze klacht ook op info@eldi.be waar ik tot op heden nog steeds geen enkel contact kreeg en door jullie diensten ook nooit doorgestuurd werd aan de winkelverantwoordelijken.Ook op mijn mail van 22/05 aan zelfde mailadres tot op heden geen enkele reactie.Nadien bezocht ik de winkel nog meermaals en werd ik steeds maar met allerlei drogredenen aan het lijntje gehouden. Pas mid-zomervakantie kreeg ik antwoord in de winkel, m.n. dat toestel plots gerepareerd zou zijn (wat ik dus nooit vroeg), terwijl ik af wou zien van de aankoop. Voor verdere terugbetaling moest ik jullie hoofdkwartier contacteren. Mijn laatste mail (nu aan jullie klantendienst) dateert van 16sept ll. met de vraag een antwoord/oplossing te hebben tegen 01okt. Tot heden (29sept) ook hier geen enkele terugbetaling, noch enige vorm van reactie.Ik vind het dan ook jammer dat ik de hulp van Test Aankoop moet inroepen om nog maar enige vorm van reactie te bekomen op mijn mails aan uw hoofdkwartier ... en hopelijk eindelijk een correcte oplossing in de vorm van terugbetaling van de goederen dewelke reeds sinds mei in uw bezit terug zijn.Gewenst resultaatTerugbetaling: Eur89,95SchadevergoedingBijgevoegde documentenGeen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groetenDNV Electro AV - EldiSincères salutationsSAV Electro AV - EldiDISCLAIMERBy emailing eldi.be you acknowledge and agree that any email you send will not be considered to be private. Your e-mail message is not private in that it is subject to review by the Firm, its officers, agents and employees.Door naar eldi.be te mailen, verklaart u zich akkoord met het feit dat iedere mail als niet privaat zal worden beschouwd. Uw boodschap kan bijgevolg door het bedrijf en zijn aangestelden ingekeken worden.En envoyant un mail à eldi.be, vous déclarez etre d'accord avec le fait que tout courrier envoyé ne sera pas considéré comme privé. Il peut donc etre consulté par la compagnie et ses employés.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform