Terug

problemen terugbetaling goederen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Veepee

19/07/2022

Beste, Ik bestelde in het verleden regelmatig bij VEEPEE. Ik heb nooit problemen ondervonden. Steeds werden goederen besteld en geleverd op het daarvoor voorziene tijdsstip. Steeds werd er met BPOST gewerkt en dit liep heel vlot via de app. Sinds 1 juli is dit plots gewijzigd. Bestellingen worden niet meer geleverd. Ik krijg een status van 'verzonden' en dat gaat rechtstreeks naar 'geleverd' . in de details staat dat het pakket bij de transport firma is, en onderaan staat er ' in transit'. Deze pakketten worden niet geleverd en zijn volgens mij verdwenen. Nu betreft het een retour dat al sinds 17 juni omstreeks 4u bij jullie is toegekomen. Van Giner Y colomer. Op jullie Facebook zijn jullie onbereikbaar, heel af toe reageren jullie totaal naast de kwestie dat jullie het vervelend vinden en er alles aan doen om alles op te lossen en geduld te hebben. Het geduld geraakt op. Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.BedanktMvg Nele De Winter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform