Terug

PROBLEMEN TERUGBETALING EINDAFREKENING

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: ELEGANT

28/09/2023

goedendag kreeg van elegant de afrekening van een som van 4244,14euro te betalen wat ik overdreven vond ik heb mij direct in verbinding gesteld met fluivius wat bleek dat ik verkeerde nummers van de tellers had doorgegeven heb dan de juiste nummers doorgegeven zij gingen dan de juiste nummers in een rapport naar elegant sturenik heb dan naar elegant gebeld met de melding dat fluvius dat nieuwe rapport zou opsturen wat na enkele dagen is gebeurtin kort ik zou 1178,01 terugtrekken dat zou binnen de twee weken op mijnrekening gestort wordenelegant zou een kredietnota van 4244,14 moeten opgestuurdhebben wat niet is gebeurt want ik kan die som niet betalenheb verschillende keren gebeld wanner ze het mijn tegoedvan 1178,01 zouden storten maar ze beloofde telkens binnen de twee weken dat is al vier maal gebeurt maar tot nu nog niets gebeurtik ben einde raad


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform