Terug

Problemen terugbetaling dubbelbetaalde bagage

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Brussels Airlines

22/09/2020

Bij Brussels Airlines Case no. 2007-SN-02946Op 22/7/2020 stuurde ik onderstaande mail naar de Customer Support van Sunweb:BesteVoor onze vlucht op 7/7/2020 van Brussel -> Heraklion (vluchtnummer: SN 1095 ) kregen we tijdens het inchecken te horen dat de bagage niet was meegeboekt door Sunweb.Brussels Airlines heeft ons hiervoor €80 doen betalen zodat onze bagage naar Heraklion mee zou kunnen, ondanks we Sunweb ook al betaald hadden op voorhand. Helaas is er nog steeds geen oplossing.. . ----------------------------------------------------------------------Sunweb liet mij weten dat het probleem bij Brussels Airlines ligt, dus heb ik ook naar Brussels Airlines gemaild.Ook daar heb ik hetzelfde verhaal aangehaald en contact gehad met Mevrouw Olivia Archer. Case no. 2007-SN-02946BA liet mij weten dat het probleem bij Sunweb ligt.Gevolg: Na enkele mails over en weer van mij naar beide bedrijven willen beide bedrijven GEEN terugbetaling doen en ook GEEN contact met elkaar opnemen om dit op te lossen.Ondertussen heb ik een nieuw schadedossier opgestart een 2,3 tal weken geleden. Hier heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen. Alvast bedankt voor de nodige stappen te ondernemen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform