Terug

Problemen terugbetaling bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. E.

Naar: FNAC BELGIUM

08/01/2024

Beste,Op 16 december heb ik een bestelling geplaats met nr DQ7DCZRNIGTAQ.Op 27 december is deze door jullie geannuleerd. In deze mail stond verder geen info over terugbetaling door jullie. Tot op heden heb ik nog steeds mijn geld niet terug gestort gekregen.Na contact met de klantendienst werd er mij verteld dat ik mijn gegevens moet aanvullen op mijn fnac account.Ik vind dit heel omslachtig, als ik via bol.com bestel en er word een bestelling geannuleerd staat het bedrag snel terug op mijn rekening. Ook het gebrek aan info in de annulatiemail, hoe ik mijn geld kan terugkrijgen stoot me tegen de borst.Ik zou dan ook willen dat het bedrag zo snel mogelijk op volgende rekening gestort word: BE94 0016 16933214

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: J. E.

10/01/2024

Beste,Bedankt voor uw mail.We vinden het jammer dat Fnac.be niet volledig heeft kunnen voldoen aan jouw verwachtingen en je niet de service heeft kunnen bieden die je verdient als klant.We houden zeker rekening met jouw opmerkingen om ons te helpen onze dienstverlening te verbeteren.Hierbij bevestigen wij dat de terugbetaling van uw bestelling goed vertrokken is, deze zou op elk moment moeten aankomen op uw rekening indien dit nog niet het geval zou zijn.Alvast bedankt voor uw medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform