Bij vlucht op zondag 10 sept ll. nr HV5793 werd de koffer van mijn dochter pas dinsdag late namiddag geleverd (in verkeerd hotel). PIR aangifte op luchthaven gedaan. Zondag kochten we direct noodzakelijke items zoals tandenborstel. Volgende dag late namiddag nog geen nieuws mbt bagage. Dus aankopen gedaan (ondergoed, nachtkleding, badpak, tshirts, shorts, dagcreme, lange broek), tijdverlies dus als je op reis bent. 18 sept. claim bij Transavia incl rekeningen ingediend 227,46 euro. Enkel automatische bevestiging gekregen. Tot nog toe geen nieuws meer. Schandalig voor een fout die zij maken. Blijkbaar is dit de gewoonte bij Transavia vaak koffers kwijt te spelen (re bagageclaimdienst Preveza). Als klant van Transavia voel ik mij echt bedrogen. En ik wacht nog altijd op mijn geld. Klant is Koning, wat een grap. Graag toch iets respect voor jullie klanten. Alvast dank voor een snelle terugbetaling.