Terug

problemen terugbetaling bagage laattijdig

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: TRANSAVIA

21/10/2023

Bij vlucht op zondag 10 sept ll. nr HV5793 werd de koffer van mijn dochter pas dinsdag late namiddag geleverd (in verkeerd hotel). PIR aangifte op luchthaven gedaan. Zondag kochten we direct noodzakelijke items zoals tandenborstel. Volgende dag late namiddag nog geen nieuws mbt bagage. Dus aankopen gedaan (ondergoed, nachtkleding, badpak, tshirts, shorts, dagcreme, lange broek), tijdverlies dus als je op reis bent. 18 sept. claim bij Transavia incl rekeningen ingediend 227,46 euro. Enkel automatische bevestiging gekregen. Tot nog toe geen nieuws meer. Schandalig voor een fout die zij maken. Blijkbaar is dit de gewoonte bij Transavia vaak koffers kwijt te spelen (re bagageclaimdienst Preveza). Als klant van Transavia voel ik mij echt bedrogen. En ik wacht nog altijd op mijn geld. Klant is Koning, wat een grap. Graag toch iets respect voor jullie klanten. Alvast dank voor een snelle terugbetaling.

Berichten (3)

I. B.

Naar: TRANSAVIA

28/10/2023

Beste, heeft u zelf geen respect om even te antwoorden?Wanneer (datum) wordt dit opgelost?Vergeet niet dat u een fout gemaakt heeft. Kwantiteit boven kwaliteit wellicht... Indien u zoveel klachten heeft dat u het niet verwerkt krijgt, stel de werking van uw firma dan even in vraag....

I. B.

Naar: TRANSAVIA

10/11/2023

Mr De Nooij, heeft uw firma Transavia totaal geen respect voor passagiers? Neen dus. U ben ons een claim schuldig sedert 18 september. Inmiddels is de lange termijn van 6 weken die u in de kleine lettertjes vermeld, ruimschoots verstreken. Ik kan iedereen aanbevelen om niet met Transavia te reizen. Dit vooral in het kader van bagageverlies/vertraging. Transavia respecteert de wetgeving hieromtrent niet en vertikt het zelfs (op een automatische ontvangstbevestiging) om dit in orde te maken. Is dat de service waarvoor u reclame maakt? Passagiers = trash bij Transavia. Neem uw verantwoordelijkheid eens op aub.

I. B.

Naar: TRANSAVIA

16/11/2023

Transavia, stop uw bedriegelijke praktijken aub. Volgens Europees recht heeft een passagier wiens bagage te laat wordt geleverd recht op een aantal basisaankopen die terugbetaald worden door de luchtvaartmaatschappij (mits indienen bewijsjes en binnen een welbepaalde termijn). U voldoet niet aan deze wetgeving. Licht aub tenminste de bagageclaimdiensten op de luchthaven in dat Transavia niet meedoet aan deze reglementering en dat de passagiers dus geen terugbetaling ontvangen binnen de termijn die door u vermeld wordt (en ook niet erna tot nog toe). Dan krijgen de passagiers van Transavia de juiste info mee. En aub maak toch eens werk van mijn claim, het gaat maar om een klein bedrag, maar mijn dochter die de claim betreft is studente en voor haar is dit wel een groot bedrag om zo lang te laten openstaan. Alvast dank om toch maar iets in beweging te brengen voor uw klanten. Triestig dat we er bijna moeten om smeken....


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform