Terug

Problemen Telenet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Telenet

13/02/2023

Op 11/02 bestelde ik in de Telenetwinkel in Geraardsbergen een upgrade naar 1G internet. Tegelijkertijd ruilde ik mijn modem en digicorder om voor een modem die compatibel is met 1G internet en voor de nieuwe TV-box.Na installatie had ik niets meer... Het contact center was na 1u wachten nog steeds niet bereikbaar. Ik ben terug naar de winkel geweest en daar hebben ze alles opnieuw geactiveerd, met de melding dat normaal alles ok moest zijn. Ik stelde ook vast dat mijn vaste lijn opeens verdwenen was. In de winkel hadden ze daar ook geen verklaring voor en hadden online dossier aangemaakt.Eénmaal thuis bleven internet, TV en vaste lijn inactief.Uiteindelijk toch iemand van het call center aan de lijn gehad maar meer dan een dossier opstarten konden ze niet doen. De back office werkt niet in het weekend...??Ik kreeg ook de melding dat het 6 dagen kon duren alvorens ze contact opnemen.We zijn nu halverwege dag 3 en we zitten nog steeds zonder vaste lijn, televisie en internet.Dit in tijden dat iedereen moet thuis werken, kinderen online alle huiswerk moeten maken,...Als ik over een compensatie begin, melden zij dat ik een nieuw dossier moet indienen want dat beide zaken apart behandeld worden.Vandaag opnieuw naar contact center gebeld en na lang wachten toch binnen geraakt, maar ze kunnen nog steeds niets meer vertellen. Het dossier is aangemaakt en daar stopt het voor hen. De back office kunnen ze niet bereiken en verdere stappen in het dossier kunnen ze niet zien.Bij deze dus nog altijd geen oplossing...

Berichten (3)

Telenet

Naar: T. D.

13/02/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=kTPINOVtNpVEqIzUWqP%2BMFljnC7SMqO%2Bhzf6af18FJQyXwXPlvSK9y0yVcyz0SehqsoeuaAt5BL67Zycyt_3HuUDfPPkkz

Telenet

Naar: T. D.

13/02/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=szpIOCZnZgZSSQDgqSQ38u2CNECJEchw0k3aNmyknAuKwRkrVlvkFM88gvFdSc%2BsaZdqUIAgSm_t2J%2BecUGMjfPjBEssse

T. D.

Naar: Telenet

13/02/2023

berichten die ik ontvangen heb, zijn niet te openen...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform