Terug

Problemen stopzetting abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: Testaankoop

23/01/2024

Beste, ik zette mijn abonnement bij testaankoop stop en ontving hierover een mail op 30/10/2023 dat mijn lidgeld voor november er op 3/11/2023 nog zou afgaan waarna mijn abonnement gestopt zou worden. Mijn lidgeld werd echter in januari en december ook nog steeds via domicilie van mijn rekening gehaald. Indien nodig kan ik u de bevestigingsmail van testaankoop doorsturen. Ik wens hiervoor vergoed te worden.

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: L. H.

24/01/2024

Beste mevrouw Hellinckx,Eerst en vooral, onze excuses hiervoor!Wij hebben uw verzoek intern doorgegeven, zodat dit zo snel mogelijk in orde wordt gebracht.Wij gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

L. H.

Naar: Testaankoop

07/02/2024

Beste, is er al enige vordering? Want er werd opnieuw geld van mijn rekening gehaald in februari.Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform