Terug

Problemen stopzetten contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: WW Belgium (Weight Watchers)

08/06/2020

Begin januari 2020 heb ik mij aangemeld om 13 maanden gebruik te maken van de weight watchers met maandelijkse betaling via mastercard.Op 1 juni heb ik dit contract via mail opgezegd met onmiddellijke ingang en ik kreeg als feedback dat mijn contract werd stopgezet vanaf januari 2021 en dat ik dus ook nog elke maand 17,95€ moet betalen.Dit terwijl ik hun lidmaatschapsovereenkomst het volgende staat:Beëindiging van uw abonnement7.3 Naast het recht tot annulering tijdens de afkoelperiode, zijn zowel u als WW gerechtigd uw abonnement op de Betalende Diensten op elk moment te beëindigen. Om te beëindigen, dient u de Help toepassing op de Website of Apps te openen waar zich de instructies om te beëindigen bevinden. Volg de stappen om te beëindigen. Opzeggen kan ofwel telefonisch via ?02 700 6025?, ofwel door een e-mail te sturen naar info.be@ww.com. WW.com/be/nl zal zich inspannen alle verzoeken tot beëindiging binnen 72 uur na ontvangst te behandelen.Bovenstaande paragraaf heb ik hen ook teruggemaild en ik kreeg het antwoord dat een overeenkomst van 13 maanden niet vroegtijdig kan beëindigd worden.Dit stond nergens vermeld bij het aangaan van de overeenkomst en hiermee ga ik ook niet akkoord.Ik wordt verplicht nog 7 maanden te betalen voor iets wat ik niet gebruik.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform