Terug

Problemen retour zalando

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: ZALANDO

15/06/2019

Een maand geleden wou ik mijn pakketje terug naar zalando hun externe partner Hunkemöller retourneren.Dit werd een hele karwei.De rest van mijn aanleveringen had ik al netjes betaald enkel dit ene pakje moest nog retour.Ik printte netjes alles af en ging naar het postpunt.Daar wisten ze me te zeggen dat ze dit niet konden aanvaarden noch een afleverbewijs geven.Postpunt twee die ik probeerde vertelde mij precies hetzelfde.Dan maar contact opgenomen met zalando en mijn verhaal gedaan.Enkele dagen later ontving ik een nieuwe barcode.Weer hetzelfde verhaal deze keer geweigerd in 3 postpunten.Opnieuw gebeld naar zalando en opnieuw een code gekregen.Opnieuw naar het postpunt gestapt, deze keer wou ze het pakje ontvangen maar kon geen ontvangstbewijs geven daar er blijkbaar niets achter de barcode zat.Na overleg dan toch het pakje gegeven aan het postpunt.Nu krijg ik een rappel van zalando om dit toch nog te betalen. Vind dit nogal oneerlijk daar ik hen meerdere malen op de hoogte heb gesteld van het probleem.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform