Terug

problemen retour pakje

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: bpost

10/10/2020

Geachte Dames en/of Heren,Op 2/10/2020 leverde ik een pakje in bij bpost-lede >bestemming :Noorderlaan 395,2099 AntwerpenX.Het pakje is thans 10/10/2020 nog steeds niet ter bestemming gekomen.Veronderstel dat Antwerpen niet in China ligt.Een woordje uitleg a.u.b. Klachtenformulier bpost is pas beschikbaar op 26/10/2020.Van service gesproken !!!!

Berichten (1)

bpost

Naar: E. D.

12/10/2020

REF 1-31000255740Beste klant,Aangezien het mondelinge antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd.Het betreft een retourzending die reeds in het sorteercentrum ter beschikking staat van de initiele afzender Bol.Com. Retourzendingen worden door de transporteur van onze respectievelijke contractuele klanten opgeladen en afgevoerd, wanneer deze nieuwe zendingen aanlevert.We adviseren u daarom contact op te nemen met Bol.Com om na te gaan wat de actuele status van uw retourzending is.In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,MarcbpostMuntcentrum, 1000 Brussel ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-E8PDPFU]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform