Terug

Problemen retour en terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: EMMA Matelas

24/04/2024

Beste ik bestelde in november 2023 een bed bij emma matras. Nooit geleverd. Ik heb jullie al gecontracteerd, helaas zonder resultaat. Ik heb jullie woensdag gebeld dat ik een oplossing wil. We hebben jullie al laten weten dat emma gewoon weigert de retour te starten laat staan mijn geld te betalen. Dit is puur bedrog en malafide. Graag jullie actie opnieuw zoals woensdag afgesproken aan de telefoon. Ik ben het wachten meer dan zat en ik wil mijn geld onmiddellijk terug. Dit kan gewoon niet meer. Graag jullie tussenkomst dit maal wel met een oplossing en de eis dat ze de retour starten. Ik heb al 32 mails gestuurd ondertussen, dit moet stoppen. Ik kan zelfs bewijzen dat ze gewoon mijn vraag negeren en puur bedriegen, mail na mail. Danku

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: K. M.

27/05/2024

Beste, Hierbij wil ik u meedelen, dat de terugbetaling inmiddels heeft plaatsgevonden. Mocht ik u nog ergens mee kunnen helpen, beantwoord dan vooral deze e-mail. Ook kunt u altijd naar mij vragen wanneer u naar ons belt.   Ik hoor graag van u! Groetjes, Paulino ?  s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.'‹'‹ Op Wo, 24 Apr om 3:39 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform