Beste, ik bestelde op 2 augustus 2022 een hoverbord via bol.col. Op 26 juni 2023 werd er een akkoord van bol.com verzonden voor reparatie indien het kon verzonden worden. Een week later na veel aandringen van mij uiteindelijk verzendadres verkregen. Op donderdag 28 juni werd de hoverbord via post nl. Verzonden naar het verkregen verzendadres. Op 6 juli 2023 werd het artikel retour aan onze voordeur geplaatst met de melding “2x niet thuis”. Opnieuw contact opgenomen met bol.col met deze melding en dat het voor ons niet meer hoeft om gerepareerd te worden aangezien de voor historie dat ik het wil terugsturen en mijn gelden samen met de verzendingskosten van 25€ terug wenst te recupereren. Deze dient opnieuw terug gekoppeld te worden door bol.com aan de partner (verkoper van de hooverbord). De gegevens van deze partner kan ik niet verkrijgen omwille van privacygegevens. Nochtans gelden de privacy gegevens niet voor bedrijven. Mijn indruk is dat bol.com alsook de partner deze reparatiekosten buiten de garantieperiode wil doen laten vallen en daarom wens ik mijn gelden terug.